bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از اجرای همزمان ۸۵ پروژه حوزه سلامت استان بوشهر خبر داد.
سعید کشمیری در نشست با معاون استاندار بوشهر گفت: هم اکنون ۸۵ پروژه با ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان در حوزه سلامت در استان در دست اجراست که تکمیل این پروژه‌ها، تحولی اساسی در حوزه سلامت و درمان ایجاد می‌کند. تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در حوزه سلامت و درمان مهم‌ترین اولویت دانشگاه در حوزه عمرانی است و از مدیریت ارشد استان انتظار داریم همانند گذشته نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند.
وی یادآور شد: اورژانس هسته‌ای با مساحت هشت هزار متر مربع، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با مساحت ۱۹ هزار متر مربع و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی برازجان از مهم ترین پروژه‎های در دست اجراست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ادامه افزود: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بوشهر در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس با مساحت ۱۷ هزار متر مربع، توسعه بیمارستان اهرم از ۱۸ تختخواب به ۴۲ تختخواب، کلینیک ویژه بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و کلینیک بیماری‌های خاص از محل اعتبارات سفر رهبری به استان نیز از دیگر پروژه‌های شاخص حوزه سلامت است.
کشمیری در پایان اضافه کرد: در نیمه دوم امسال ۴۰ پروژه با ارزش ریالی ۹۴۰ میلیارد ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسند و مردم می‌توانند از این خدمات بهره ببرند. از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت استان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.
در این نشست مقرر شد دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هر دو هفته یکبار گزارش کنترل و پیشرفت پروژه‌ها را به دفتر فنی استانداری بوشهر اعلام کند.

برچسب ها: جامعه ، علوم پزشکی ، پروژه
نام:
ایمیل:
* نظر: