bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷
از درگیری بازیکنان تا مصاحبه‌های عجیب؛
در 48 ساعت گذشته شاهد مصاحبه آتشین نوازی سرمربی ایرانجوان و تکذبیه سرپرست این تیم بودیم.
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
در 48 ساعت گذشته شاهد مصاحبه آتشین نوازی سرمربی ایرانجوان و تکذبیه سرپرست این تیم بودیم.
ایرانجوان بوشهر، تنها نماینده استان بوشهر در لیگ دسته 2 کشور، این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند، شرایط البته کاملا تکراری بوده و هنوز راه‌حلی مناسبی برای رهایی از آن پیدا نشده است. در این فصل از رقابت‌ها، ایرانجوان نتایج خوبی با محمد نوازی کسب نکرده است ولی از طرفی این تیم از سوی مدیران باشگاه و مسوولان شهرستان نیز حمایت خاصی نشده است تا وضعیت باشگاه بدتر هم شود. این مسائل باعث شده انگیزه بازیکنان بسیار کمتر از گذشته شود و ناامیدی هواداران این تیم را به‌دنبال داشته است. اما همان‌طور که در ابتدا گفتیم، در دو سه روز گذشته، مربی و سرپرست باشگاه مصاحبه‌هایی داشته‌اند که هر دو مصاحبه در تناقض با هم بوده‌اند. همان‌طور که در ابتدای هفته در این صفحه خواندید، نوازی در گفت‌وگوی خود گفته بود: آب معدنی نداریم، بازیکنان لباس گرم ندارند، بازیکنان ناهار ندارند، یک ماه و نیم است در بوشهرم اما نه تنها من بلکه هیچ کس دیگر یک ریال هم نگرفته است. هفته پیش که با مس کرمان بازی داشتیم و سه امتیاز هم گرفتیم. از آنها خواستم به بچه‌ها پاداش بدهند که یک چک شش میلیون تومانی برای همه تیم دادند که پاس نشده است. از لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم ولی مشکل اصلی ما باشگاه است، اصلا باشگاهی وجود ندارد! فقط هر وقت نامه‌ای باشد کلید را می‌آورند در را باز می‌کنند و بعد هم در را می‌بندند.

با مصاحبه‌ای که نوازی انجام داد، به‌نظر می‌رسد دیگر کارد به استخوان کاپیتان اسبق استقلال خورده و تحملش به سر آمده است اما واکنش سرپرست باشگاه به صحبت‌های نوازی در نوع خود جالب بود. او معتقد بود که نوازی به‌خاطر فشارهایی که تحمل کرده است، چنین سخنانی را به زبان آورده است باید پذیرفت که نوازی تا حدود حقیقت را گفته است. در ادامه به صحبت‌های سرپرست باشگاه ایرانجوان می‌پردازیم.
عطا وزیری، سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان در رابطه با سخنان محمد نوازی گفت: در ابتدا باید از آقای نوازی سرمربی تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم‌. همه از وضعیت تیم ما خبر دارند. تیم با کمک ۱۰ میلیونی اداره ورزش و جوانان استان بوشهر و هزینه‌های ۳۹۰ میلیون تومانی شخص مدیرعامل اداره شده است. من صحبت‌های آقای نوازی را به حساب فشاری که روی ایشان بوده می‌گذارم. در این یک ماه و نیم بدون ریالی دریافتی برای ما کار کرده‌اند و این در مورد بازیکنان نیز صدق می‌کند. درست است که نتایج ما بیشتر سینوسی بوده اما حق دارند مطالبی را عنوان کنند. با این حال در مورد ماجرای آب معدنی باید عنوان کنم مانند همیشه در این چند سال آب تصفیه شده استفاده می‌کنیم و باشگاه شرایطی ندارد که هر جلسه بخواهد بیش از صد هزار تومان برای خرید آب معدنی هزینه کند.

 وی در خصوص وضعیت غذای بازیکنان هم یادآور شد: ما رستوران و غذای بازیکنان را تغییر داده‌ایم و دقیقا دو روز است که رستوران را عوض کردیم تا بچه‌ها با مشکلی مواجه نشوند. کلا با این رستوران مشکلاتی داریم و نمی‌دانم چه قراردادی در گذشته بسته شده که حتی می‌شود با ترکمنچای هم آن را مقایسه کرد! من سر تمرین هم با آقای نیک‌سیرت حرف می‌زدم از غذای جدید راضی بود. در خصوص چک شش میلیون تومانی مربوط به پاداش باید صادقانه بگویم این چک را من دادم تا بازیکنان ببینند و خیالشان از بابت نقد شدن آن راحت شود اما این چک به بانک هم برده نشده و قرار شد فردای آن روز چک در قالب کارت هدیه به بازیکنان تقدیم شود اما از بدشانسی ما زمانی که به مدیرعامل باشگاه مراجعه شد درست زمانی بود که ایشان از باخت تیم و برخی شعارهای توهین‌آمیز در ورزشگاه نسبت به خودش ناراحت بود تا نتوانیم این پول پاداش برد کرمان را به‌موقع نقد و تحویل بچه‌ها بدهیم. اکنون که در حال صحبت با شما هستم در حال واریز به حساب بازیکنان هستیم.۴۰۰ میلیون تومان در این سه ماه هزینه شده و هیچ ارگانی به ایرانجوان کمک نکرده است. نوازی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد اما ایرانجوان تنهاست. 

این سخنان در حالی از سوی دو طرف زده شده است که ایرانجوان خود حاشیه‌های فراوانی دارد اما به غیر از این دو اتفاق، اتفاق دیگری هم در باشگاه رخ داده است که حواشی را بیشتر از گذشته کرده است. بعد از شکست خانگی ایرانجوان بوشهر مقابل چوکا تالش از سوی کادر فنی عباس (هانی) چاپی به‌دلیل مشکلات فنی در اختیار باشگاه قرار گرفت و این روزها در تمرینات ایرانجوان حضور ندارد. در تمرین چند روز قبل میان احسان اسدزادی یکی دیگر از کاپیتان‌های ایرانجوان و حسین خروجی دیگر بازیکن این تیم درگیری لفظی به‌وجود می‌آید که کار به ناسزاهای رکیک و در نهایت درگیری فیزیکی می‌کشد تا این دو بازیکن نیز از تیم کنار گذاشته شوند.
به‌نظر می‌رسد مشکلات مالی که هر روز سنگینی آن بر دوش بازیکنان و مربیان این تیم سنگینی می‌کند باعث شده تاب و تحمل و تمرکز را بگیرد. متاسفانه این روزها، نه تنها مسوولان به فکر این تیم نیستند، بلکه خود ایرانجوانی‌ها هم به فکر خودشان نیستند. مساله‌ای که می‌تواند به‌ضرر این تیم تمام شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر: