bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷
روز گذشته یکی از دوستان به دفتر روزنامه بامداد جنوب آمد و خیلی ابراز ناراحتی و گله از شرایط موجود در استان کرد که هیچ چیز سر جایش نیست و اوضاع آنقدر خراب شده که یک نفر 350 هکتار زمین دولتی را سند می‌زند، مدیرکل دیگری را به علت فساد از کار برکنار می‌کنند، فلان مدیرکل که باید برود...
بامداد جنوب: 
روز گذشته یکی از دوستان به دفتر روزنامه بامداد جنوب آمد و خیلی ابراز ناراحتی و گله از شرایط موجود در استان کرد که هیچ چیز سر جایش نیست و اوضاع آنقدر خراب شده که یک نفر 350 هکتار زمین دولتی را سند می‌زند، مدیرکل دیگری را به علت فساد از کار برکنار می‌کنند، فلان مدیرکل که باید برود، حالا می‌خواهد جانشینش را خودش تعیین کند، معاون سیاسی استاندار اصلا سیاسیون استان را نمی‌شناسد.... حالا هم در جنوب استان یکی پیدا شده که مثل نخود هر آش، در همه چیز فضولی می‌کند، برای یک شهردار پرونده درست می‌کند، با فلان معاون روی هم می‌ریزد، در ستاد همه نامزدهای ریاست‌جمهوری حضور دارد و خلاصه استاد پاپوش درست کردن و دورویی است. 

این دوست اصلاح‌طلب ما که نه از اصلاح‌طلب‌های نه قلابی، نفوذی، پولکی و فرصت‌طلب است، ادامه داد: چند وقتی است که اینها یکی از بخشداران دوره دولت مهرورز را علم کرده‌اند و خانم نماینده جنوب استان هم دنبال این‌ها راه افتاده و می‌خواهند در میان این همه نیروی شایسته، این را بگذارند رئیس آموزش و پرورش یکی از شهرستان‌های جنوب استان!! استاندار که می‌گوید من اصلاح‌طلب هستم و از نیروهای اصلاح‌طلب استفاده می‌کنم، چطور از یک بخشدار دوره احمدی‌نژاد حمایت می‌کند؟ به صرف اینکه آن نخود هر آش گفته که این زمانی که بخشدار بوده به ما (منظورش خودش است نه اصلاح‌طلبان) محبت داشته و کمک ما کرده است؟ حالا مشخص نیست این بیچاره مدیرکل آموزش و پرورش که میان سندان استانداری و چکش نمایندگان استان و برخی از دوستان منفعت‌طلب دیگر گیر افتاده باید چه کند؟ چه تصمیمی بگیرد؟ باید چه کسی را راضی نگه دارد؟ به هر طرفی برود آن یکی ناراحت می‌شود! ما که فقط به این دوستمان گوش می‌دادیم و حرفی نمی‌زدیم، اما آنقدر عصبانی بود که واقعا نمی‌دانستیم چه بگوئیم، جز اینکه تاسف بخوریم به حال استان. 

آن از فرمانداری که رقیب رئیس‌جمهور در حوزه‌اش بیشترین رای را آورد و پست مدیرکلی گرفت، این هم از این نخود همه آش که همه جا می‌رود و می‌آید... واقعا در این استان قرار است چه اتفاقی روی دهد؟ چه کسی می‌خواهد خودش را صاحب کند؟ وقتی ما می‌نویسم مراقبت کنید، فساد استان را در هم نوردیده، می‌گویند سند و مدرکت کو؟ این را به کوه بگوئید اشکش در می‌آید، به‌نظر شما دزد از خودش سند و مدرک جا می‌گذارد؟ به امید خدا دست دزدها به‌زودی رو خواهد شد، اما اگر مدیرکل آموزش و پرورش احیانا تحت فشار احدی از نمایندگان حکمی برای چنین فردی زد، باید استانداری را بازخواست کرد که چرا نتوانسته از مدیرکلش حمایت کند؟ باید نماینده دولت هم از این به بعد عنوان اصلاح‌طلبی را از پیشانی‌اش بردارد... .

نام:
ایمیل:
* نظر: