bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حکمی عبدالحمید شعرانی را به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مسوول پیگیری‌های ویژه خود منصوب کرد.
در حکم سیدپیروز موسوی خطاب به شعرانی آمده است: «با عنایت به تجارب، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مسوول پیگیری‌های ویژه منصوب می‌شوید. مهم‌ترین ماموریت‌ها و رسالت‌های شما در این حوزه شامل ارائه طرح و پیشنهادات در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، منابع انسانی و ...، انجام پیگیری‌های ویژه مدیرعامل تا حصول نتیجه، برقراری ارتباط و تعامل سازنده با محیط پیرامونی در حوزه‌های سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌ها، موسسات و گروه‌های فرهنگی و هنری به‌منظور استفاده از توانایی این گروه‌ها جهت پیشبرد اهداف سازمانی، ارائه پیشنهادها و طرح‌های حوزه فرهنگی در راستای کمک به توسعه متوازن صنعتی و فرهنگی، تعامل سازنده و اثربخش با کارکنان به‌ویژه نخبگان جوان به‌منظور شناسایی و ارائه طرح‌های خلاقانه و کمک به رفع مشکلات حوزه کاری کارکنان و ایجاد موقعیت مناسب جهت بروز خلاقیت‌های فردی کارکنان سازمان می‌شود».

یادآوری می‌شود، حمید شعرانی متولد ششم بهمن‌ماه 62 در بندر دیّر و دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات در مقطع کارشناسی ارشد است. وی عضو هیات رئیسه فدراسیون ملی آی‌تی و رسانه و رئیس امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس است. شعرانی افزون بر این، در این سال‌ها در زمینه‌های فرهنگی و هنری استان کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه کرده و عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان نیز است.

برچسب ها: فرهنگ ، منطقه ویژه ، پارس
نام:
ایمیل:
* نظر: