bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
نخستین نشست خبری شهردار بوشهر برگزار شد؛
شهردار بوشهر از تنظیم یک لیست سیاه از پیمانکاران کم‌کار یا مساله دار در بوشهر خبر داد و اعلام کرد: نبود برنامه‌های منسجم مهم‌ترین عامل عقب‌افتادگی بوشهر است.
پایان کار شهرداری با پیمانکاران کم‌کارسید نورالدین امیری روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، گفت: بندر بوشهر فراز و فرودهای زیادی داشته است و امروز نه تنها از بنادر قدیمی بلکه از برخی بنادر جدید نیز در زمینه‌های مختلف توسعه‌ای عقب‌افتاده است. اصلی‌ترین عامل این عقب‌افتادگی نبود برنامه‌های منسجم بوده است.
شهردار بوشهر با بیان این‌که کار بدون مطالعه نباید انجام شود، افزود: سرمایه مالی محدود است و انجام کار غیرکارشناسی در کنار سرمایه مالی، سرمایه اجتماعی را نیز از دست خواهیم داد. خدمات باید به‌صورت متوازن به همه محلات توجه شود و تمام امکانات به چند محله خاص معطوف نباشد. یکی از اهداف اصلی ما مشارکت مردمی و ارتباط دو سویه بین شهرداری و مردم خواهیم داشت.

شهردار بوشهر با بیان این‌که مسائل فرهنگی نباید در پروژه‌های شهری نادیده گرفت، اظهار کرد: میدان‌ها، تندیس‌ها و نامگذاری‌ها باید مطابق با فرهنگ بومی انجام شود.
وی با عنوان این‌که اجرای پروژه‌ها اولویت‌بندی می‌شود و پروژه‌های نیمه تمام نیز از اولویت ماست، گفت: از جمله پروژه‌های عمرانی با اولویت ما در شهرداری بوشهر پارک لیان، مسیر دوم سرتل به نیروگاه، تالار نمایش و سرای محله است.
وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با توجه به این‌که شهر بوشهر موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فردی دارد و باید ورزش‌ها و گردشگری دریایی توجه شود. جناح سیاسی دارم اما در کارهای عمرانی و شهری نظرات سیاسی دخالت داده نمی‌شود. تمام نقدها و نظرات را می‌شنوم اما در نهایت کاری که به درستی آن اعتقاد دارم، انجام خواهم داد.

وی در خصوص برنامه شهردار جدید بوشهر برای عزل و نصب ها، خاطرنشان کرد: هر شخصی با برنامه‌های من هماهنگ باشد خواهد ماند و هر شخصی نتواند با این برنامه مطابق باشد نخواهد ماند. همچنین یک لیست سیاه از پیمانکاران کم‌کار یا مساله‌دار تنظیم شده که بیش از آن با این پیمانکاران همکاری نشود.

برچسب ها: جامعه ، شهرداری ، بوشهر ، امیری
نام:
ایمیل:
* نظر: