bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد که از هزار و 300 کلاس تخریبی در این استان 600 کلاس با همکاری خیران و اعتبار دولتی بازسازی شده است و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی باقی‌مانده است که نیاز به اصلاح دارد.
ناصر کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر، گفت: بیشترین کلاس‌های تخریبی استان در تنگستان و دشتستان قرار دارد و برای بازسازی و اصلاح آنها همکاری خیران و تخصیص اعتبار ضروری است.

وی در باره شاخص‌های آموزش و پرورش عنوان کرد: استان بوشهر از لحاظ فضای آموزشی در جایگاه مطلوبی نسبت به میانگین کشوری قرار دارد و کلاس‌های 2 نوبته در آن کمتر است.
این مقام مسوول با بیان این‌که پوشش تحصیلی دانش‌آموزان پایه در استان بوشهر از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: 50 درصد دانش‌آموزان این استان در مقطع و دوره شش ساله ابتدایی تحصیل می‌‌کنند. همچنین بیشترین پوشش تحصیلی در استان بوشهر با 9/99 درصد مربوط به جزیره خارگ و کمترین آن مربوط به جم با 3/98 درصد است.

به گفته وی اجرای طرح مهارت اسلامی، کرامت، تدبیر، جشنواره جابر‌بن‌حیان و طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از برنامه‌های مهم قابل معرفی آموزش و پرورش است. 
کرمی در پایان گفت: رتبه قبولی کنکور در استان بوشهر از جایگاه 20 در سال 1392 به رتبه 16 ارتقا یافته است. تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری در استان بوشهر نیز از برنامه‌های مورد نظر امسال است.

نام:
ایمیل:
* نظر: