bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
اوضاع و احوال ایرانجوان بوشهر در طول چند سال اخیر به قدری بد بوده که بدهی‌های گذشته هیچگاه اجازه حرکت رو به جلو را به این باشگاه ۷۰ ساله بوشهری نداده است.
 به گزارش فوتبال بوشهر در شرایطی که ایرانجوان قعر جدول لیگ دسته 2 را تجربه می‌کند و حال و روز خوبی ندارد‌، خبرهایی به گوش رسیده که گروهی می‌خواهند با حضور در راس مدیریت باشگاه بوشهری‌، منابع مالی خوبی را به تیم تزریق کنند. آنگونه که پیداست ایرانجوان تاکنون یک ریال به بازیکنانش بابت پیش قراردادها پرداختی نداشته و وضعیت تیم به‌شکلی است که سرمربی آنها از کمبود آب خوردن هم در تمرینات بارها حرف زده است.

طی روزهای گذشته و پس از تساوی که باعث شد اعتراض هواداران بیش از گذشته شنیده شود‌، گروهی از افراد متمول اعلام کرده‌اند با حضور در راس مدیریت باشگاه و پرداخت هزینه‌ها می‌توانند ایرانجوان را از وضعیت فعلی رها کنند. آنها حتی اعلام کرده‌اند اگر باشگاه را تحویل بگیرند بازی بعدی خارج از خانه، تیم را با هواپیما راهی قزوین خواهند کرد تا بازیکنان از یک سفر زمینی و طولانی رهایی پیدا کنند. یک منبع آگاه در این‌باره گفت: مذاکرات انجام شده و منتظر پاسخ وزیری و هیات‌مدیره هستیم!
در این شرایط مهم‌ترین تصمیم ممکن بر عهده علی وزیری و هیات مدیره‌ای است که اعلام کرده‌اند دیگر نمی‌توانند هزینه‌ها را پرداخت کنند. گویا این گروه تجاری اعلام کرده‌اند به‌راحتی از پس هزینه‌های تیم‌داری بر می‌آیند و حال باید دید هیات مدیره ایرانجوان و البته سهامداران و کلا افراد تصمیم‌گیرنده در این باشگاه بحران زده چه تصمیمی را خواهند گرفت.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر ، ایرانجوان
نام:
ایمیل:
* نظر: