bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
واقعیتش را بخواهید، تخصص و حوزه کاری من اصلا استان بوشهر و پرداختن به جزئیات بیخود، دله‌دزدی‌ها، خرابکاری‌ها، پارتی‌ بازی‌های صورت گرفته و.... نیست و بیشتر یادداشت‌هایی که می‌نویسم در مسائل کلان کشوری، بین‌المللی و منطقه‌ای است.
کریم جعفری:
واقعیتش را بخواهید، تخصص و حوزه کاری من اصلا استان بوشهر و پرداختن به جزئیات بیخود، دله‌دزدی‌ها، خرابکاری‌ها، پارتی‌ بازی‌های صورت گرفته و.... نیست و بیشتر یادداشت‌هایی که می‌نویسم در مسائل کلان کشوری، بین‌المللی و منطقه‌ای است. خدا می‌داند که فقط و فقط بر اساس احساس وظیفه‌ای که در قبال مردم استانم دارم گاهی اوقات سطح خودم را پایین آورده و در مورد استاندار و معاونانش و برخی مدیران استانی که این استان را به نابودی کشانده‌اند و جای کارشان هم اصلا مشخص نیست، می‌نویسم. 

گاهی اوقات هم خودم را سرزنش می‌کنم که اصلا ننویسم و بگذارم که هر چه می‌خواهد، بشود اصلا به ما چه مربوط؟ به قول دوستی که می‌گفت شما هر چه می‌نویسی راه به جایی نمی‌بری، چرا می‌نویسی؟ دو پاسخ داشتم: نخست آنکه ما رسالت و وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم و گاهی اوقات فقط یک مرد باید پیدا شود شاید دیگران نامردی کنند، اما دیگر آنکه، تا وقتی هر چه ما می‌نویسم و می‌گویم و نقد می‌کنیم فردا تیتر و عکس این و آن رسانه است، مشخص است که آقایان تن به خواسته رسانه‌ها نمی‌دهند. وقتی مسوول یک رسانه یا خبرنگارش پای معامله می‌نشیند، خودش را سبک می‌کند و چشمش را می‌بندد و هر چه که ببیند را کپی کرده و فردا به‌عنوان خبر و یادداشت و گزارش به زعم خودش به خورد مردم می‌دهد، مشخص است که برخی‌ها به رکن چهارم دمکراسی تمکین نمی‌کنند، چرا که صاحبان این رکن، آن را به‌عنوان محملی جهت معاملات پشت پرده و روی پرده خود تبدیل کرده‌اند.

 خدا می‌داند که برخی اوقات کسانی می‌آیند و از زد و بند برخی از شبه‌ رسانه‌های استان می‌گویند و بعد هم مدعی همه‌چیز می‌شوند، آدم نمی‌داند چه بگوید!! با این حال ما همچنان به کار حرفه‌ای خودمان ادامه می‌دهیم، بر این باور هستیم که بامداد جنوب باوجود نامردی‌ها، خاله‌بازی‌ها و نفاق برخی‌ها میان مردمی که هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد. بالاخره دوره خاله‌ها هم سر خواهد رفت و بر اساس نص صریح قرآن، چهره منافقان هم رو می‌شود. بر همین اساس است که ما به آینده بیش از پیش امیدواریم. این دولت دیر یا زود به پایان عمرش می‌رسد و شاید خیلی زودتر از آن برخی از این شبه‌مدیران ناکارآمد که استان بوشهر را به باتلاقی از مشکلات تبدیل کرده‌اند رفتند و روشنی جای تاریکی و خرد جای جهل را گرفت. اما اینجا اعلام کنم که هفته آینده گزارشی بسیار مشروح از سرکیسه کردن مردم برازجان به دلیل ناآگاهی شورای شهر و نابلدی شهرداری آن منتشر خواهیم کرد. منتظر این گزارش بامداد جنوب هم باشید که منتخبان مردم!! چگونه پول زور از آنها گرفته‌اند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: