bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷
شاهین با 3 گل مس را بدرقه کرد؛
سه گل از محمد صارمی، بهمن سالاری و محمد محبی در دقایق 25، 77 و 88 زمینه‌ساز پیروزی و صعود شاگردان محمود فکری به صدر جدول لیگ دسته اول بود.
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
هفته چهاردهم رقابت‌های دسته اول لیگ آزادگان ورزش بوشهر با برگزاری سه دیدار دنبال شد که در مهم‌ترین دیدار تیم شاهین شهرداری بوشهر موفق شد برابر مس رفسنجان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند و به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.
در این دیدار که تحت تاثیر زمین گل‌آلود و تا حدودی آب گرفته از بارش شدید ۴۸ ساعت گذشته شهر قرار داشت، شاهین با میدان‌داری رضا دهقان و میلاد شعبانلو از همان ابتدا برای گرفتن سه امتیاز حمله کرد‌. تیم شاهین بوشهر در بازی روز گذشته که خود را برای برد خانگی آماده کرده بود حملات متعددی روی دروازه تیم مس رفسنجان تدارک دید که در دقیقه 26 میلاد صارمی توانست نخستین گل شاهین بوشهر را وارد دروازه حریف کند. پس از این گل، تیم میهمان برای جبران گل‌خورده حملات بی‌امانی روی دروازه شاهین تدارک دید که نیمه‌نخست بازی با همین نتیجه یک بر صفر به سود شاهین شهرداری بوشهر پایان یافت. 

در نیمه دوم تیم شاهین بوشهر با انگیزه بیشتری وارد میدان شد که دوباره میلاد صارمی در دقیقه 77 بازی توانست گل دوم تیم شاهین را وارد دروازه مس رفسنجان کند تا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. پس از به‌ثمر رسیدن گل دوم شاهین، بار دیگر میلاد صارمی با فرار به موقع و شوت محکم توانست گل سوم شاهین شهرداری بوشهر را وارد دروازه تیم مس رفسنجان کند.
در ادامه بازی، مس حمله می‌کرد و سعی داشت به گل برسد اما غلامعلی‌تبار و سه مدافع دیگر تیمش (نجفی، چاهکوتاه‌زاده و گودرزی) بدون اشتباه دفاع کردند تا علی نعمتی با یک نمایش خوب پنجمین بازی و کلین متوالی خود را ثبت کند. این برد، شاهین شهرداری را ۲۶ امتیازی کرد و با یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس پاکدشت در صدر قرار داد.

اتفاق ویژه: درگیری لفظی فکری با میشو، سرمربی خارجی مس در میان دو نیمه، اخراج فکری و اصغر اکبری دستیار میشو در دقیقه ۷۰ بازی و حضور پرتعداد هواداران بوشهری از سراسر استان را می‌توان اتفاقات ویژه بازی دانست.
اما در ادمه گزارش به سراغ سرپرست باشگاه شاهین، اصغر کامیاب رفتیم تا ببینیم شاهین چطور توانسته است به این ثبات برسد.

شاهین شکل واقعی خود را پیدا کرده است
شاهین واقعا شکل تیمی خود را پیدا کرده و حالا می‌توان گفت که فرقی نمی‌کند که کدام یک از بازیکنان درون زمین باشند، چراکه بازیکنان از نظر قابلیت و توانایی در یک سطح قرار دارند. تیم ما در بازی‌های اخیر به شکلی بازی کرده است که تیم حریف را با ترس روبه‌رو کرده است. وقتی که در مقابل چنین تیم‌های بازی می‌کنیم، خودمان را برتر می‌دانیم که از نظر من این یک پوئن مثبت برای تیم شاهین شهرداری است. این مسائل باعث شده تا هم‌اکنون حریفان از شاهین به‌عنوان یک مدعی بزرگ با شخصیت بالا یاد کنند. 

زود بسته شدن تیم، عامل اصلی ثبات امروز است
به هر حال همان‌طور که می‌دانید، وقتی یک تیم از لیگ پایین‌تر به لیگ بالاتر صعود کند، باید در ساختار تیمی خود تغییراتی ایجاد کند که این مساله باعث بروز مشکلاتی مقطعی می‌شود. به همین دلیل زمان می‌برد تا تیم به هماهنگی لازم برسد ولی باید که خوشبختانه زمان شکل‌گیری تیم ما خیلی سریع بود. همین مساله باعث شد تا در همان هفته‌های ابتدایی تیم به هماهنگی خوبی برسد و کادرفنی نیز ترکیب موردعلاقه و کارساز خود را بدون مشکل خاصی انتخاب کند. در کل می‌تواند گفت که مسیر تیم تا به اینجای کار به طور کامل صعودی بوده و مطمئن باشید که شاهین هنوز می‌خواهد این مسیر را ادامه دهد تا به اهداف خود در انتهای فصل برسد. 

آقای فکری به اشتباه اخراج شد
در مورد اخراج آقای فکری باید بگویم که متاسفانه یکی از اعضای کادرفنی ما با یکی از مربیان باشگاه وارد درگیری لفظی شد و در این هنگام، آقای فکری برای میانجیگیری وارد این درگیری شد تا به آن پایان دهد اما داور چهارم بازی فکر کرد که آقای فکری شروع‌کننده این دعوا بوده و این مساله را به داور مسابقه اطلاع داد. در نهایت داور وسط آقای فکری را از زمین مسابقه اخراج کرد، در حالی که ایشان هیچ کاری خلافی انجام نداده بود. البته ما در رابطه با این موضوع، با داور وسط گفت‌وگویی کردیم تا به او بفهمانیم که اشتباه کرده است ولی او دیگر تصمیم خود را گرفته بود. 

امیدواریم مشکلات مالی تاثیری بر تیم نداشته باشد
به هر حال بازیکنان شاهین برای تثبیت این صدرنشینی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و به همین دلیل از همه آنها تشکر و قدردانی می‌کنم. با وجود این بازیکنان تیم شاهین نسبت به دیگر تیم‌های که برای صدرنشین و صعود به لیگ برتر می‌جنگند، درصد کمی از قردادهای خود دریافت کرده‌اند. من از این می‌ترسم که مشکلات مالی اخیر باشگاه، روی عملکرد تیم اثر منفی بگذارد و شاکله تیم را از هم بپاشد. به هر خواسته من، آقای باستین و کادر فنی شاهین این است که مشکلات مالی بر باشگاه تاثیر نگذارد. ما از مسوولان می‌خواهیم توجه بیشتری به بازیکنان تیم داشته باشند و مانند یک کارمند شهرداری به آنها نگاه کنند. البته ما از مشکلات اخیر شهرداری بوشهر خبر داریم ولی باید گفت که صبر بازیکنان ما هم حدی دارد و اگر از آن حد بالاتر رود، معلوم نیست که چه اتفاقاتی رخ دهد. اگرچه شهردار محترم روز گذشته به رختکن آمد و با بچه‌ها حرف زد و قول‌هایی داد که امیدوارم این قول‌ها هرچه سریع‌تر عملی شود، هر چه محیط‌ پیرامون یک تیم مساعد‌تر باشد، آن تیم می‌تواند یک مدعی در لیگ دسته یک کشور باشد. همچنین باید گفت که ما در دور برگشت تعداد بازی‌های بیشتری در خانه داریم که این مساله می‌تواند در صعود به لیگ برتر تاثیر زیادی داشته باشد. 

در پایان گزارش باید گفت که تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با پیروزی 3 بر صفر مقابل مس رفسنجان، با 26 امتیاز به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: