bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷
کنسرت موسیقی سنتی «خاک وطن» با خوانندگی وحید تاج و نوازندگی کیوان ساکت 22 آذرماه در بوشهر به همت موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» برگزار می‌شود.
مدیر اجرائی موسسه نشر موسیقی «دی بآذر» با اعلام این خبر به بامداد جنوب گفت: این کنسرت با همراهی گروه موسیقی «چکاوک» (متشکل از هنرمندان برجسته هم‌استانی) برگزار می‌شود و برای نخستین بار است که موسیقیدانان بوشهری با اساتید برجسته موسیقی سنتی کشور به‌صورت مشترک به اجرا می‌پردازند. 

مصطفی خوبانی در ادامه در خصوص قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود، توضیح داد: در کنسرت سنتی «خاک وطن» قطعاتی شامل «برگ و باد»، «نسیم بهاری»، «خاک وطنم»، «کشمکش»، «چهار مضراب»، «شادی آزادی»، «یه خانه پر زمستان»، «ای قوم به حج رفت»، «نارنجستان»، «باران» و «رزم مشترک» از ساخته‌های کیوان ساکت با صدای وحید تاج به روی صحنه می‌رود.

به گفته وی، نوازندگان این کنسرت عبارتند از: کیوان ساکت (سرپرست گروه و نوازنده تار)، رضا ملاح‌زاده (مدیر هنری گروه و نوازنده سنتور)، اشکان مرادی (نوازنده مهمان/ کمانچه)، محمدجواد نجیبی (نوازنده کمانچه)، شهرام سلیمانی (نوازنده ویلنسل)، محمد کرمی (نوازنده سه‌تار) و عباس قاسمی‌زاده (نوازنده تمبک). وحید تاج خواننده مطرح موسیقی سنتی کشور این گروه را همراهی می‌کند.
علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر این کنسرت می‌توانند با شماره تلفن 09019216600 تماس برقرار کنند.
یادآوری می‌شود، کنسرت موسیقی سنتی «خاک وطن» ساعت 19 بیست و دوم آذرماه در سینما آوینی بوشهر برگزار می‌شود. 

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، موسیقی ، کنسرت ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: