bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷
بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید که این تیم با هدف حفظ صدرنشینی علاوه بر بازی‌های خانگی، در خارج از خانه نیز تنها برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کند.
مهدی چاهکوتاه‌زاده در حاشیه تمرین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران، گفت: تیمی که خود را مدعی می‌داند، داخل و خارج از خانه برایش تفاوتی ندارد و در همه بازی‌ها باید با هدف برد وراد زمین مسابقه شود. با پشت سر گذاشتن چند هفته ابتدایی فصل که شاهین روند خوبی را نداشت اکنون تیم به شرایط مطلوب خود رسیده و تلاش مضاعف بازیکنان منجر به تثبیت صدرنشینی شاهین بوشهر شده است. شاهین در این فصل با برنامه و هدف وارد شده و تنها هدف اصلی نیز تحقق صعود مجدد شاهین بوشهر به لیگ برتر فوتبال کشور است. دوری چند ساله فوتبال شهر بوشهر از لیگ برتر عزم و اراده بازیکنان را دو چندان کرده تا فوتبال دوستان بوشهری دوباره خاطرات سال‌های حضور در لیگ برتر را در اذهان خود زنده کنند. در این راه سخت در کنار حمایت پرشور هواداران و کادر فنی شایسته‌ای که تیم شاهین دارد مسوولان نیز باید آستین همت بالا زده و برای به‌ثمر نشستن تلاش بازیکنان حمایت مالی لازم را از تیم داشته باشند.

چاهکوتاه‌زاده با اشاره به دیدار تیم‌های شاهین و مس رفسنجان، یادآور شد: در این دیدار بازی سخت و محکمی از دو تیم رقم خورد که نتیجه نهایی پیروزی قاطع شاهین بوشهر بود. در بازی برابر مس چند موقعیت مسلم گلزنی شاهین از دست رفت وگرنه امکان برتری با بیش از سه گل نیز وجود داشت. با توجه به برگزاری این بازی در زمین باران خورده فرصت مناسبی بود تا برای دیدار هفته آینده برابر ملوان انزلی که به‌طور معمول در زمین چمن باران خورده است آمادگی بیشتری داشته باشیم. پس از پایان این دیدار شهردار بوشهر با حضور در رختکن تیم برای حمایت از تیم و پرداخت مطالبات بازیکنان قول مساعد دادند که انتظار می‌رود این قول‌ها به‌زودی محقق شود تا در روند رو به رشد شاهین خللی وارد نشود.

برچسب ها: بوشهر ، شاهین ، لیگ یک
نام:
ایمیل:
* نظر: