bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷
انجمن‌های محیط زیستی فعالیت‌های خوبی در استان بوشهر انجام می‌دهند که دشتستانی‌ها در این میان پیشتاز هستند. در همین رابطه به همت انجمن زمین پاک دشتستان چهارمین مراسم درختکاری در پارک جنگلی روستای سرکره برگزار شد.
انجمن‌های محیط زیستی فعالیت‌های خوبی در استان بوشهر انجام می‌دهند که دشتستانی‌ها در این میان پیشتاز هستند. در همین رابطه به همت انجمن زمین پاک دشتستان چهارمین مراسم درختکاری در پارک جنگلی روستای سرکره با همراهی مربیان و بازیکنان باشگاه ستارگان دشتستان، جمعی از دانشجویان و با حضور چندی از مسوولان از جمله معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دشتستان، بخشدار مرکزی، بخشدار ارم و علاقه‌مندان به محیط زیست برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس مهدی زنده‌باد، مدیرعامل انجمن زمین پاک ضمن خوشامدگویی به دوستداران محیط زیست اظهار کرد: این انجمن که تاکنون بیش از چهارصد نهال در نقاط مختلف دشتستان کاشته است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال تعداد نهال کاشته شده به هزار اصله خواهد رسید. وی در ادامه دیگر اهداف زیست‌محیطی انجمن را تشریح کرد.

در ادامه لقمان‌زاده، معاون سیاسی فرمانداری با ابراز خرسندی از حضور شهروندان در این مراسم، انجمن زمین پاک را یکی از انجمن‌های فعال و پرتلاش شهرستان خواند. وی همچنین از فواید درختکاری و اصلاح گونه کاشته شده و سازگاری آنها با آب و هوای این منطقه سخن گفت.
در پایان سکناری، از مدیران باشگاه ستارگان دشتستان ضمن تشکر از انجمن زمین پاک، تلاش این باشگاه برای کارهای فرهنگی را برشمرد. لازم به‌ذکر است تیم هندبال ستارگان، نماینده استان در لیگ دسته اول کشور است.

برچسب ها: جامعه ، درختکاری ، دشتستان
نام:
ایمیل:
* نظر: