bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
سه بازی در هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور و در گروه چهارم انجام شد. امید گناوه بعد از هشت هفته بالاخره رنگ سه امتیاز را دید.
بامداد جنوب: سه بازی در هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور و در گروه چهارم انجام شد. امید گناوه بعد از هشت هفته بالاخره رنگ سه امتیاز را دید. این تیم که در ورزشگاه شهید سراجی گناوه میزبان صنعت نفت آبادان بود با گل ثانیه‌های پایانی ۳ بر ۲ صنعت نفت آبادان را شکست داد. در این دیدار ابتدا سیاوش هاشمی با شوتی دقیق صنعت را پیش انداخت اما وقتی توپ در محوطه جریمه به دست دفاع صنعت برخورد داور نقطه پنالتی را نشان داد. ضربه پنالتی را علیرضا دهقانی به گل مساوی تبدیل کرد. در نیمه دوم امید شدت حملات خود را بیشتر کرد و از بهم ریختگی خط دفاع صنعت بیشترین سود را برد. در نیمه دوم برخورد هافبک صنعت نفت آبادان و علیرضا صیدعالی بازیکن ریز نقش امید باعث شد تا داور برای بار دوم نقطه پنالتی را به سود امید نشان دهد. این‌بار هم دهقانی در مصاف با عرفان ناصری موفق عمل کرد و گل دوم امید را به‌ثمر رساند. بعد از این گل امید فرصت‌های مناسبی را برای بیشتر کردن فاصله از دست داد.

وقتی کادر فنی صنعت دست به تغییر زد این تیم به گل مساوی رسید. علیرضا البوعبید با ورود خود گل مساوی را وارد دروازه امید کرد. نتیجه مساوی تا ثانیه‌های پایانی وقت تلف شده پا برجا بود اما یک اشتباه از خط دفاعی پراشتباه صنعت دلیلی شد تا علیرضا صیدعالی از میانه زمین با ناصری تک به تک شود. صیدعالی قدر این فرصت را دانست تا امید به اولین برد خود دست یابد.
در این بازی صیدعالی یکی از بهترین‌های امید بود. در میانه زمین هم احمدرضا آغاجری عملکرد خوبی داشت. عرفان ناصری سنگربان صنعت سه گل دریافت کرد ولی بهترین بازیکن این تیم بود.
فولاد خوزستان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان کشور در دیداری حساس شاهین شهرداری بوشهر را 2 بر یک شکست داد. تیم اول و دوم گروه چهارم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. شاهین شهرداری بعد از شکست در مقابل نفت اهواز هنوز نتوانسته است به روال عادی برگردد. در این دیدار تیم مدعی و فوتبال بلد فولاد با گل امیرحسین عبیاوی پیش افتاد. فوتبال روان اکبر دوانی و پارسا ثقفی شاهین را به گل مساوی رساند. دوانی که بازوبند کاپیتانی شاهین را به بازو بسته است زننده این گل بود. نماینده بوشهر دومین گل را هم در نیمه دوم دریافت کرد. عبیاوی که بهترین عملکرد را در بین بازیکنان فولاد داشت زننده دومین گل خوزستانی‌ها بود.
نفت اهواز برای رفتن به مکان دوم جدول از شوش گذشت تا مسیر خود را برای صعود هموارتر کند. نفت با نتیجه یک بر صفر آپادانای شوش را مغلوب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: