bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر معتقد است که باید کارگروه مدیریت پسماند این استان که در پنج سال گذشته تعطیل شده بود، فعال شود.
اکبر توسلی در بازدید از سایت دفع پسماند شهر بوشهر، گفت: مدیریت پسماند یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است که هرگونه اقدام در این حوزه باید با رعایت استانداردها و ملاحظات قانونی انجام شود. در این زمینه فعال‌سازی کارگروه مدیریت پسماند استان بوشهر می‌تواند کمک شایانی به ساماندهی وضعیت پسماند شهرهای استان و به‌ویژه بوشهر به‌عنوان مرکز استان داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر، ادامه داد: در مطالعات قبلی سایت دفن پسماند در 40 کیلومتری حومه بوشهر در اراضی روستای جائینک پیش‌بینی شد که همواره مورد اعتراض و مخالفت ساکنان آن منطقه بود.
توسلی اظهار کرد: در صورتی که شهرداری بندر بوشهر مطابق استانداردها اهتمام لازم را به رعایت ملاحظات زیست‌محیطی معمول کند، تحولی مطلوب در مدیریت هزینه و زمان در این بخش پسماند شهری برای شهر و شهروندان حاصل می‌شود. همچنین آموزش شهروندی در زمینه محیط زیست و ارزیابی زیست‌محیطی در روند مطالعات پروژه‌ها از جمله موضوع‌های مهم و قابل توجه در حوزه مدیریت پسماند است که باید به‌طور جدی به آن پرداخته شود. در این بازدید مطالبات و خواسته‌های مردمی در زمینه محیط زیست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها: جامعه ، پسماند ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: