bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷
تداوم دخالت‌های بی‌جای شبه مسوولان استانداری بوشهر در امورات شهرداری‌ها؛
در طول سال‌های گذشته مطالب متعددی در مورد دخالت‌های بی‌جا، غیرقانونی و شک برانگیز استانداری بوشهر در امورات شهرداری‌ها نوشتیم، از شهرداری نخل‌تقی تا عسلویه، تلاش برای گمارندن افرادی خاص به‌عنوان شهردار مرکز استان، گسیل برخی‌ افراد شبهه‌دار به شهرداری‌های مختلف در شهرستان دشتستان...
در حالی که در استانداری فعلا کسی توان کار واقعی ندارد، عده‌ای همچنان پیمانکاری فکر می‌کنند!!
بامداد جنوب: در طول سال‌های گذشته مطالب متعددی در مورد دخالت‌های بی‌جا، غیرقانونی و شک برانگیز استانداری بوشهر در امورات شهرداری‌ها نوشتیم، از شهرداری نخل‌تقی تا عسلویه، تلاش برای گمارندن افرادی خاص به‌عنوان شهردار مرکز استان، گسیل برخی‌ افراد شبهه‌دار به شهرداری‌های مختلف در شهرستان دشتستان، به‌ویژه با رویکرد و کارکرد انتخاباتی، دخالت در امور شوراها و تهدید و ارعاب آنها که اگر همکاری نکنید، هیچ بودجه‌ای دریافت نمی‌کنید و... . این دخالت‌های بی‌جا و غیرقانونی از زمان نماینده قبلی دولت و به واسطه یک فرد خاص شروع شد و حالا هم ادامه دارد. بامداد جنوب به دلیل افشاگری‌هایی که در این مورد کرد بارها و بارها علاوه بر شکایت‌های متعدد، به اشکال مختلف تهدید شد. 

اما از آنجا که رسالت ما ایجاب می‌کند از منافع مردم و کشور دفاع کرده و دست رانتخوارها را از بیت‌المال کوتاه، باز هم در این مورد می‌نویسم و اگر آنها صدها میلیون تومان پول حرام را هم هزینه کنند، چون دعای خیر مردم پشت سر ماست، کاری از پیش نخواهند برد. اما به تازگی به‌نظر می‌رسد فشارها بر برخی از شوراهای شهر برای برکنار کردن شهردارها افزایش پیدا کرده است. این فشارها به‌ویژه در مورد شهرداری‌هایی بیشتر صدق می‌کند که بودجه‌های بیشتری هم دارند و این شائبه را برای مردم به وجود آورده که مبادا دلایل خاصی داشته باشد!! از آنجایی که مخاطبان این گزارش قدرت و توانایی جوابیه دادن را ندارند و فورا با پیدا کردن هزار واسطه شکایت می‌کنند، ما از گفتن بیشتر خودداری می‌کنیم و این موارد را طی گزارشی مبسوط به بازرسی ریاست‌جمهوری و وزارت کشور منتقل خواهیم کرد. در ضمن، گزارش بعدی بامداد جنوب در مورد گرفتن پول زور شهرداری برازجان از مردم و همچنین سرنوشت صدها میلیارد تومان حق آلایندگی است که معلوم نیست به صورت غیرقانونی کجا هزینه شده و در نهایت گزارشی از یک پیمانکاری ویژه همراه با انتشار اسناد خواهد بود که به دلیل اهمال نهادهای مرتبط، ما ورود خواهیم کرد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: