bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۷
قانون منع به کارگیری بازنشستگان ملعبه دست مدیران فرسوده؛
قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در کشور ما چند هفته‌ای است که اجرایی شده، اما انگار در استان بوشهر مسائل متفاوت است و کسی حاضر به ترک پست عزیز‌تر از جان نیست و می‌خواهد به هر شکل ممکن تا آخرین لحظه میزش را دو دستی بچسپد.
بر اساس استعلام روزنامه بامداد جنوب، برخی از نهادهای عمومی غیردولتی مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند، اما در بی‌خبری محض نهادهای نظارتی قانون را دور می‌زنند. 

بامداد جنوب: قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در کشور ما چند هفته‌ای است که اجرایی شده، اما انگار در استان بوشهر مسائل متفاوت است و کسی حاضر به ترک پست عزیز‌تر از جان نیست و می‌خواهد به هر شکل ممکن تا آخرین لحظه میزش را دو دستی بچسپد. در حالی که در همه سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها بسیاری بازنشسته شده‌اند، این مساله در استان بوشهر هیچ نمودی ندارد، افرادی هستند که بیش از 35 سال است که به خدمت شریف‌شان ادامه داده و همچنان هم می‌خواهند بمانند.

در این مورد به‌نظر می‌رسد که نهادهای نظارتی و بازرسی به شکل دقیقی ورود نکرده‌اند، بر اساس تحقیقات روزنامه بامداد جنوب در بیشتر ادارات نیروها و افراد بازنشسته‌ای وجود دارد که همچنان خدمت می‌کنند، در استانداری، فرمانداری بوشهر، برخی از بانک‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و ادارات کل کسانی وجود دارند که دنبال دلیل و بهانه هستند که به مدیریت خود و به تبع آن، منافع مادی‌اش منتفع شوند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: