bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷
هیات دولت در سفر خود به استان سمنان، هدیه‌های خوبی به مردم این استان داد تا مشخص شود برای توسعه، باید عرضه داشت و هم لابی در مرکز.
رئیس‌جمهور در نشست خبری پایانی خود در این مورد گفت: شب گذشته 100 هزار میلیارد ریال طرح در بخش‌های مختلف تفاهم و تبادل شد، به بخش‌های خصوصی، بانک‌ها و بدنه اجرائی، دولت کمک می‌کند تا این طرح‌ها به سرعت اجرا شود. مهم‌ترین مساله استان سمنان آب است، همه در سراسر کشور باید توجه کنند مردم ابتدا باید از آب پایدار و سالم آشامیدنی بهره‌مند باشند و بخش‌های کشاورزی و صنعت در شاخص‌های بعد قرار دارند. همه باید کمک کنیم دولت از ارائه تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاری‌های کلان در بحث تامین آب که نیاز است، حمایت می‌کند. 

روحانی با اشاره به بررسی طرح‌هایی برای انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس برای یزد و کرمان که کارهای زیاد و سرمایه‌گذاری بزرگی نیاز دارد، یادآور شد: این نوع انتقال آب نیازمند حضور سرمایه‌گذار کلان است و سرمایه باز خواهد گشت و از سویی دولت برای آب آشامیدنی تضمین لازم را دارد. طرح‌های ضروری برای استان‌های کشور که در آب در مضیقه هستند در نظر گرفته می‌شود، با هماهنگی خوب با سازمان حفاظت محیط زیست طرحی آماده شد که از نظر دولت آماده سرمایه‌گذاری است. 
وی با بیان این‌که پیش‌بینی برای رفع مشکل آلایندگی در اجرای انتقال آب تا مردم ضرورت دارد، گفت: در این زمینه دولت دقت لازم را دارد.

برچسب ها: دولت ، سمنان
نام:
ایمیل:
* نظر: