bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر از عملیات امداد و نجات ۶ خدمه موتور لنج باری در ۵۰ مایلی بندر دیر که با موفقیت انجام شد داد.
به گزارش روابط عمومی بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در این‌باره گفت: در پی اعلام اضطرار موتور لنج حادثه دیده  که در مسیر دبی به بندر گناوه در حال تردد بود به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر ، مبنی بر آبگرفتگی شدید و نیاز فوری به تخلیه آب، بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام و شناور ناجی ۲۰  به منطقه اعزام شد.

ارجمند زاده در ادامه افزود: با رسیدن ناجی ۲۰ به موقعیت اعلام شده، تمامی ۶ خدمه موتور لنج باری از لنج نیمه مغروق تخلیه و به شناور ناجی۲۰ انتقال یافتند. همچنین به‌منظور نجات موتور لنج نیمه مغرقه از غرق شدن طی هماهنگی یدک‌کش نجف نیز به منطقه اعزام شد تا در کنار ناجی ۲۰ پس از انجام عملیات نجات شناور و در صورت موفقیت، شناور مذکور را به اسکله بندر دیر انتقال دهد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خطاب به فرماندهان و خدمه شناورها ، تاکید کرد: به جهت حفظ امنیت و ایمنی هر چه بیشتر، پیش از انجام هر سفر دریایی ماشین آلات، موتور، بدنه و تجهیزات ایمنی و مقابله با حریق شناور کنترل شود تا در زمان بروز سانحه احتمالی، دچار بحران نشوند.

برچسب ها: موتور لنج
نام:
ایمیل:
* نظر: