bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷
در روزهای بی‌برنامگی و افول شاخص‌های مدیریتی و توسعه؛
اسفندماه سال گذشته بود که بامداد جنوب در گزارشی به نقل از منابع مطلع خود در تهران گزارش داد سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر که قرار بود در بهمن‌ ماه صورت بگیرد به دلیل نبود هیچ طرحی برای افتتاح، کلنگ‌زنی و حتی نبود یک سین برنامه درست و حسابی کنسل شد و..
گفته می‌شود جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور در استانداری به دلیل نبود هیچ طرحی برای افتتاح فقط 13 دقیقه طول کشیده است!! 

بامداد جوب: اسفندماه سال گذشته بود که بامداد جنوب در گزارشی به نقل از منابع مطلع خود در تهران گزارش داد سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر که قرار بود در بهمن‌ ماه صورت بگیرد به دلیل نبود هیچ طرحی برای افتتاح، کلنگ‌زنی و حتی نبود یک سین برنامه درست و حسابی کنسل شد و حسن روحانی ترجیح داد به هرمزگان سفر کند و ده‌ها میلیارد تومان به مردم این استان جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای کمک کند.

پس از آن بود که نماینده دولت در استان بوشهر در واکنش به خبر بامداد جنوب مدعی شد که رئیس‌جمهور به زودی به بوشهر سفر می‌کند. نزدیک به 10 ما از آن روز زود گذشت، اما رئیس دولت ترجیح داد تا به بوشهر نیاید. یادآوری این مساله توسط روزنامه بامداد جنوب واکنش دوباره عبدالکریم گراوند را در پی داشت تا این بار بگوید که رئیس جمهور به زودی به بوشهر می‌آید. از قرار معلوم گراوند که تحت فشار افکار عمومی رایزنی‌های گسترده‌ای با مسوولان نهاد ریاست جمهوری داشته تا رئیس خود را وادار به سفر به استان بوشهر کند.

حالا گفته می‌شود که شیخ حسن روحانی قرار است آخر این هفته به استان ما سفر کند و به همین دلیل و طبق معمول سنوات همیشگی مسوولانی از بخش تشریفات نهاد ریاست جمهوری به بوشهر آمده‌اند تا این مساله را بررسی کنند. بامداد جنوب خبر یافته که در نشستی که روز گذشته در استانداری به این منظور تشکیل شده بود تا به بررسی طرح‌ها و برنامه‌های این سفر پرداخته شود، به نتیجه نرسیده است. گفته می‌شود این جلسه فقط 13 دقیقه زمان برده و معاون امور عمرانی!! گراوند که ریاست جلسه را بر عهده داشته چون چیزی از حوزه عمرانی، طرح‌ها و برنامه‌ها نمی‌دانسته به مدیران کل اجازه صحبت نداده و فقط دو نفر در سه یا چهار دقیقه حرف زده‌اند!!

اینکه رئیس‌جمهور قرار است به بوشهر سفر کند تا چه طرحی را افتتاح کرده یا کلنگ‌زنی کند خود سوالی است که عقلای قوم موفق به پاسخ‌گویی به آن نشده‌اند. از قرار معلوم حسن روحانی از تهران به بوشهر سفر کرده و از آنجا به کنگان می‌رود تا از فرودگاه خلیج‌فارس عسلویه به سمت تهران پرواز کند. در شرایطی که استان بوشهر در همه شاخص‌ها در رتبه 32 کشور است، اگر سفر رئیس‌جمهور به صورت دقیق برنامه‌ریزی نشود می‌تواند فرصت‌های بسیاری را از مردم بوشهر بگیرد. متاسفانه به دلیل مدیریت کم‌توان و بی‌برنامه در استان بوشهر که به حوزه عمران نگاه پیمانکاری دارند، بوشهر از قافله توسعه نه تنها جامانده که به قافله هم نمی‌رسد. در این میان به‌نظر می‌رسد در حالی که هیچ طرحی برای افتتاح یا کلنگ‌زنی وجود ندارد صرفا لطافت هوا باعث شده تا روحانی به همراه کابینه‌اش راهی بوشهر شوند وگرنه دلیل منطقی برای این سفر وجود ندارد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: