bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷
مهاجم تیم ملی فوتبال می‌گوید که فرقی نمی‌کند که مسوولان به مراسم بدرقه تیم ملی آمده‌اند یا خیر.
مهدی طارمی قبل از سفر به قطر برای برپایی اردوی تیم ملی درباره وضعیت ملی پوشان، تصریح کرد: به اردوی تدارکاتی قطر می‌رویم تا ان‌شاءلله به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. بسیاری می‌گویند که کار راحتی پیش‌روی تیم ملی است و ایران می‌تواند خیلی راحت قهرمان شود اما اگر قهرمانی راحت بود سایر تیم‌ها می‌توانستند به این عنوان دست پیدا کنند. در مورد شانس قهرمانی در این مسابقات هم باید بگویم که رسیدن به قهرمانی سخت است اما ما برای قهرمانی به مسابقات می‌رویم. من تلاش می‌کنم بتوانم در ترکیب قرار بگیرم و مفید باشم. اگر در ترکیب قرار گرفت و بازی کردم که سنگ تمام خواهم گذاشت اما اگر بازی هم نکردم دعا می‌کنم تیم ملی قهرمان شود.

طارمی درباره شانس خود برای دریافت عنوان آقای گلی جام ملت‌ها، تاکید کرد: کسب عنوان آقای گلی چندان مهم نیست، بلکه هدف همه ما قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست. در مجموع فکر می‌کنم شرایط تیم ملی به‌گونه‌ای است که برای ملی‌پوشان مهم نیست کدام یک در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد، بلکه همه برای رسیدن به هدف اصلی یعنی کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.

مهاجم تیم ملی درباره سه بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا، خاطرنشان کرد: شاید بازی‌های چندان سختی نداشته باشیم اما همین مسابقات کمک می‌کند تا بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنیم.
طارمی درباره حاضر نشدن مسوولان در مراسم بدرقه تیم ملی به قطر، یادآور شد: وقتی کسی نیامده است چه می‌توان گفت؟ اگر بیایند یا نیایند برای ما فرقی نمی‌کند، چون ما برای مردم و پیراهن تیم ملی تلاش می‌کنیم. اگر مسوولان در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند شان خود را بالا می‌برند و به وظیفه خود عمل می‌کنند اما من شخصا به این موارد توجهی نمی‌کنم.

برچسب ها: طارمی ، تیم ملی
نام:
ایمیل:
* نظر: