bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷
پس از وعده‌های گوناگون برای سفر رئیس جمهور به بوشهر؛
هفته پیش بود که خبر رسید قرار است رئیس‌جمهور در روزهای آینده راهی استان بوشهر شود. برای ما که معمولا اخبار دست‌ اولی از پایتخت داریم، این خبر عجیب بود که رئیس دولت به چه دلیل قرار است به استان ما سفر کند...
پروژه‌های نفتی آماده نبود، روحانی نیامدبامداد جنوب: 
هفته پیش بود که خبر رسید قرار است رئیس‌جمهور در روزهای آینده راهی استان بوشهر شود. برای ما که معمولا اخبار دست‌ اولی از پایتخت داریم، این خبر عجیب بود که رئیس دولت به چه دلیل و با چه دستاوردی قرار است به استان ما سفر کند که در همه شاخص‌ها در آخر جدول توسعه کشور قرار دارد. 

نماینده دولت نیز با خوشحالی و در پاسخ به انتقادات مکرر رسانه‌های استان که به او یادآوری می‌کردند که سفر رئیس‌ جمهور به دلیل ناتوانی مجموعه تحت مدیریت وی برای آماده‌سازی طرح‌ها و برنامه‌های مورد نیاز از سال گذشته تاکنون بر زمین مانده، لغو شده است، گفت که به زودی روحانی به بوشهر خواهد آمد. اما پیگیری‌های بامداد جنوب از نهاد ریاست‌جمهوری حکایت از آن داشت که این سفر قرار بوده برای بهره‌برداری از چند طرح وزارت نفت در جنوب استان صورت بگیرد که عبدالکریم گراوند از رئیس‌ دولت خواهش می‌کند تا سفری نیم‌روزه به مرکز استان داشته و ضمن یک سخنرانی در میان مردم، از آنجا به کنگان و عسلویه برود. 

با این حال نشست‌های هماهنگی برای سفر رئیس‌جمهور خروجی خاصی نداشت و وزیر نفت هم اطلاع می‌دهد که طرح‌های مدنظر تا چند ماه آینده آماده نخواهند شد. بنابراین سفر روحانی به استان بوشهر دوباره به تعویق افتاد تا همه متوجه شوند که این سفر نه به خاطر مدیریت و برنامه‌ریزی تیم دولت در بوشهر است، بلکه برای بهره‌برداری از طرح‌های صنعت نفت صورت گرفته که استاندار و معاونان وی را برای بازدید هم به آنجا راه نمی‌دهند. 

نام:
ایمیل:
* نظر: