bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۷
نمایشگاه تصویرگری خلاق کودک و نوجوان با نام «چشم‌هایی که نمی‌بیند» به همت موسسه خانه قصه «پری دریایی» در فرهنگسرای بافت تاریخی (عمارت دهدشتی) بوشهر برگزار شد.
مسوول برگزاری این نمایشگاه در این خصوص به بامداد جنوب گفت: در نمایشگاه «چشم‌هایی که نمی‌بینند» آثار بیست هنرجو از رده سنی هشت تا 25 سال به نمایش گذاشته شد.
نی‌نا غریب‌زاده در ادامه با بیان این‌که این نمایشگاه خروجی کارگاه‌های تصویرگری موسسه خانه قصه «پری دریایی» بود، افزود: در این کارگاه‌ها هیچ‌گونه آموزشی صورت نمی‌گیرد، بلکه صرفا روایت و قصه‌ها هستند که تصاویر را متولد می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که در کارگاه‌های تصویرگری خلاق کودک و نوجوان من صرفا به‌عنوان مربی و تسهیلگر در کنار آنها زندگی می‌کنم و هدایت قصه و روایت را در دست دارم، تصریح کرد: با توجه به این‌که رسالت اصلی هنر درمانگری است، از این‌رو ما در موسسه خانه قصه «پری دریایی» شعار «هنر درمانگر است» را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم.
غریب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این چهار نمایشگاه از آثار گروه کودک و نوجوان کارگاه‌های این موسسه در بوشهر برگزار شده که با اقبالی خوبی هم روبه‌رو شده‌اند.
یادآوری می‌شود، نمایشگاه تصویرگری خلاق کودک و نوجوان با عنوان «چشم‌هایی که نمی‌بیند» از 25 تا 30 آذرماه در نگارخانه فرهنگسرای بافت تاریخی (عمارت دهدشتی) بوشهر برگزار شد.


برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، نمایشگاه
نام:
ایمیل:
* نظر: