bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
شوراهای شهر و شهرداران از عملکرد خود دفاع کنند؛
وقتی استان رها شده و مدیریت هم دست افراد ناتوان، ضعیف و بی‌ربط باشد، وضعیت این خواهد شد که جای مردم و مسوولین!! عوض گردد. معاون عبدالکریم گراوند در روز روشن به شعور مردم استان بوشهر و منتخبان آنها به بهانه کم‌کاری توهین می‌کند و در یک حرف بسیار خطرناک که می‌تواند پیگرد حقوقی نیز به دنبال داشته باشد..
بامداد جنوب: 
وقتی استان رها شده و مدیریت هم دست افراد ناتوان، ضعیف و بی‌ربط باشد، وضعیت این خواهد شد که جای مردم و مسوولین!! عوض گردد. معاون عبدالکریم گراوند در روز روشن به شعور مردم استان بوشهر و منتخبان آنها به بهانه کم‌کاری توهین می‌کند و در یک حرف بسیار خطرناک که می‌تواند پیگرد حقوقی نیز به دنبال داشته باشد، ادعا می‌کند: «بعضی از شهرداران و اعضای شوراهای شهر از فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تعیین سرنوشت مردم توسط خود آنها در قالب شورا ایجاد کرده سوء استفاده می‌کنند. 

برخی از آنها رفتار حرفه‌ای از خود نشان نمی‌دهند بلکه با تخلف‌های پی‌درپی با همراهی شهرداران منصوب علاوه بر هرز دادن منابع اعتباری و عمومی، مردم را از کارکرد دولت و به تبع آن نظام ناامید می‌کنند.» ما در روزنامه بامداد جنوب، بارها و بارها در مورد روند انتخابات شهرداران و دخالت‌هایی که استانداری در آن داشت، نوشتیم و تاکید کردیم که این انتخاب‌ها یا انتخاباتی بوده و یا نگاه مالی پشت آنهاست، حالا چگونه شده که کسی می‌آید و مدعی شهرداران و شوراهای شهر می‌شود؟ نکند این شهرداران و شوراهای شهر آنهایی هستند که حال نمی‌دهند و حاضر نیستند در برابر برخی خواسته‌های غیرقانونی کمر خم کنند؟ متاسفانه معاون گراوند همانگونه که پیش‌تر هم همه گفته بودند، حوزه عمرانی را فقط در شهرداری‌ها می‌بیند و نمی‌داند که حوزه عمرانی یعنی طرح و برنامه، آینده‌نگری، ده‌ها اداره کل و سازمان تابع دیگر.

 اما چون این حوزه‌ها را نمی‌شناسد، دو دستی به شهرداری‌ها چسپیده و از آنها می‌خواهد برای دهه فجر پروژه آماده کنند!! متاسفانه فرد انتصابی گراوند، با توهین به منتخبان مردم پا را از گلیم خود فراتر گذاشته و چون ایده‌ای ندارد، آن‌ها را به سوءاستفاده متهم می‌کند. کافی است با جستجویی کوتاه به شرح وظایف معاونت‌های عمرانی نگاه کنید تا مطلع شوید که نقش این معاونت در پیشبرد برنامه‌های دولت در حوزه عمرانی چیست؟ و البته نگاهی به مدرک 30 معاون عمرانی استان‌های دیگر کنید تا متوجه شوید چرا استان ما رتبه 32 جدول توسعه کشور را به خود اختصاص داده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر: