bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۵۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
مدیر جهاد کشاورزی گناوه اعلام کرد که تحویل محصول گندم و جو کشاورزان در فصل زراعی 97‌-98 به مراکز خرید (سیلو) مشروط به ثبت‌نام در سامانه جامع پهنه‌بندی وزارت جهادکشاورزی است.
امان‌الله حیدری با بیان این‌که کشاورزان در صورتی که در سامانه یاد‌شده ثبت‌نام نکنند، مراکز خرید به‌هیچ عنوان محصولات آنان را خریداری نمی‌کنند و دچار خسارت خواهند شد، افزود: کشاورزان برای ثبت‌نام در سامانه جامع پهنه‌بندی باید به جهاد کشاورزی گناوه و ریگ مراجعه و اطلاعات و مشخصات مورد نیاز را به کارشناسان این مدیریت ارائه کنند.

به‌گفته وی، کشاورزان تا پایان دی‌ماه امسال فرصت دارند در این سامانه که به‌صورت رایگان از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی انجام می‌شود، ثبت‌نام کنند.
این مقام مسوول با اشاره به این‌که با توجه به بارش‌های مناسب، رغبت و انگیزه کشاورزان این شهرستان برای کشت گندم و جو فصل پاییزه امسال 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در صورت بارندگی در حد نرمال و پراکنش مناسب در فصل زمستان پیش‌بینی می‌شود، 17 هزار و 500 تن محصول گندم و جو در فصل زراعی جاری برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه در پایان تاکید کرد که 25 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت گندم و جو اختصاص یافته که از این میزان بیش از دو هزار 500 هکتار در حاشیه رودخانه حله زیر کشت آبیاری تکمیلی قرار گرفته و مابقی گندم و جو است.

نام:
ایمیل:
* نظر: