bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام زیادی در دست شهرداری بوشهر است که باید با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری برسد، در همین رابطه شهرداری بندر بوشهر اعلام کرد که پنج طرح اولویت‌دار شهرداری این شهر برای اجرا در بازه زمانی سه ساله مشخص شد.
امیری 5 طرح اولویت‌دار شهرداری بوشهر را مشخص کردبامداد جنوب: پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام زیادی در دست شهرداری بوشهر است که باید با سرعت بیشتری تکمیل و به بهره‌برداری برسد، در همین رابطه شهرداری بندر بوشهر اعلام کرد که پنج طرح اولویت‌دار شهرداری این شهر برای اجرا در بازه زمانی سه ساله مشخص شد.
سیدنورالدین امیری روز دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر بوشهر، گفت: روگذر میدان‌های مطهری و انتظام، هویت‌بخشی به میدان‌های شهر، مسیر دسترسی میدان‌های جنوبی بوشهر به جاده نیروگاه اتمی، پویا سازی سرای محلات پنج طرح اولویت‌دار شهرداری بوشهر است. در ارتباط با جاده دسترسی محله‌های جنوبی بوشهر به جاده نیروگاه اتمی رایزنی‌هایی نیز با مسوولان نیروگاه انجام و مقرر شده در صورت بهسازی آسفالت با هزینه نیروگاه اتمی انجام شود.

امیری در ادامه افزود: در ورودی شهر بوشهر (اطراف میدان غدیر) نیز یک پارک پیش‌بینی شده که احداث آن می‌تواند محله‌های شمالی و جنوبی را از این پارک برخوردار کند. همچنین پروژه چرخ و فلک شهرداری بوشهر نیز روند خوبی در پیش گرفته و تا اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: واحد درآمد شهرداری بوشهر نیز فعال شده و در این ارتباط از کارشناسانی از اصفهان و مشهد مشاوره گرفتیم. در جریان سفر وزیر کشور به بوشهر نیز پیشنهاد شد طرح آمایش جامع درآمدی در کل کشور اجرا و کدهای درآمدی هر منطقه بر اساس آمایش و ظرفیت‌هایی که در آن نهفته شناسایی شود.

شهردار بندر بوشهر اضافه کرد: تعامل بسیار موثری بین شهرداری و استانداری بوشهر برقرار شده که این ظرفیت ایجاد شده برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری ارزشمند است. همچنین در زمینه کمک به تیم‌های ورزشی نیز مقرر شد در مقابل این کمک‌ها به میزان چشمگیری از این کمک‌ها به اعتبارات شهرداری بوشهر افزوده شود. در ارتباط با پارک لیان نیز 50 میلیار ریال اعتبار اختصاص یافته و در آستانه مبادله توافقنامه است. در این بخش استاندار بوشهر قول داده در صورت پیشرفت چشمگیر کار اعتبارات دیگری نیز برای تکمیل این طرح اختصاص دهد.
سیدنورالدین امیری با اشاره به راه‌اندازی واحد طراحی بوشهر، گفت: این واحد برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در بدنه شهرداری صورت گرفته و در مدت زمان کوتاه فعالیت خود دستاوردهای قابل قبولی داشته است. در این زمینه و به‌ویژه طرح های کوچ و متوسط شهرداری بوشهر آماده است تا ظرفیت خود را در اختیار سایر شهرداری‌های استان قرار دهد.

برچسب ها: جامعه ، شهرداری ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: