bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۷
بامداد جنوب: رئیس اداره محیط زیست جزیره خارگ استان بوشهر از برگزاری طرح یک ساعت با محیط‌بان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با حوزه محیط زیست در مدرسه‌های این جزیره خبر داد.
مرتضی مخلوعی با اعلام این خبر به خبرنگاران، گفت: دراین طرح که با مشارکت کارکنان اداره حفاظت محیط زیست، دانش‌آموزان مدرسه شهید رزمجو خارگ برگزار شد نقش دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش در اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این برنامه دانش‌آموزان با مناطق چهارگانه سازمان حفاظت محیط زیست و مناطق تحت مدیریت و حفاظت محیط زیست در استان بوشهر و حیات وحش جزیره خارگ آشنا شدند. 

وی ادامه داد: نقش پررنگ دانش‌آموزان در حفاظت و حراست از محیط زیست و همچنین اشاعه این فرهنگ در بین خانواده‌های آنها بسیار حائزاهمیت است. دانش‌آموزان باید با احساس مسوولیت نسبت به محیط زیست در حفظ و حراست از محیط زیست کوشا و بتوانند آینده‌ای روشن را برای محیط زیست کشور رقم بزنند. 
رئیس اداره محیط زیست جزیره خارگ در ادامه تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان با وظایف یک محیط‌بان و جذابیت‌ها و حساسیت‌های شغلی آنان آشنا شدند. نکته بارز این طرح مشارکت دانش‌آموزان در بحث‌ها و اظهارنظر در موضوع‌های زیست‌محیطی و اشتیاق آنها برای همکاری‌های داوطلبانه با محیط زیست است.

نام:
ایمیل:
* نظر: