bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۷
مسوولان کنفدراسیون گفته بودند اینجا را برای ایران فراهم خواهند کرد اما همان طور که می‌بینید، ژاپن هم این‌جا تمرین می‌کند. حتی رختکن‌های ما با ژاپن مشترک است
مسوولان کنفدراسیون گفته بودند اینجا را برای ایران فراهم خواهند کرد اما همان طور که می‌بینید، ژاپن هم این‌جا تمرین می‌کند. حتی رختکن‌های ما با ژاپن مشترک است.

 کارلوس کی‌روش قبل از جلسه تمرینی امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: به بازی اولمان نزدیک می‌شویم و هیجان این مسابقات را حس می‌کنیم. ما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم. به هیچ عنوان نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن تمرکز کنیم. ما به کارمان ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را باید گسترش دهیم تا آرامش کامل داشته باشند.

 درباره جلسه با تاج حرف نمی‌زنم
سرمربی تیم ملی همچنین درباره این که آیا با تاج در امارات جلسه داشته است یا نه، اظهار کرد: ترجیح می‌دهم صحبت نکنم. اطلاعیه‌ای را دیدم که منتشر شده و بهتر است صحبت نکنم. مطمئنا به رئیس فدراسیون همیشه خوش‌آمد می‌گوییم و از بودنش خوشحالیم اما از محتویات جلسه بهتر است صحبتی نداشته باشم.

 جهانبخش رو به پیشرفت است
کی‌روش همچنین درباره وضعیت علیرضا جهانبخش بعد از مصدومیت توضیح داد: کارهای این بازیکن رو به جلو پیش می‌رود و هنوز امیدهای خوبی راجع به او داریم.

 

رختکن ما و ژاپن مشترک است
او همچنین درباره محل تمرین تیم ملی در امارات گفت: تمرین‌ روزهای ابتدایی ما از بین رفت و نمی‌توان اسمش را تمرین گذاشت. شرایطی که با آن مواجه هستیم، همین است و از ابتدا این‌گونه توافق شده بود. مسئولان کنفدراسیون گفته بودند اینجا را برای ایران فراهم خواهند کرد اما همان طور که می‌بینید، ژاپن هم این‌جا تمرین می‌کند. حتی رختکن‌های ما با ژاپن مشترک است. عمان هم قرار بود کنار ما تمرین کند و باید ببینیم پاسخ مسئولان چیست. با این حال ما بدون این که شرایط، حواسمان را پرت کند، کارمان را می‌کنیم. مسئولان برگزاری رقابت‌ها به یکسری استانداردها پایبند هستند و ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

 
درباره میزبانی امارات سوال نپرسید!
سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران درباره سوالی مبنی بر مقایسه میزبانی امارات از جام ملت‌ها با جام جهانی روسیه تصریح کرد: نتیجه گیری درباره این مسائل را به شما واگذار می‌کنم و اجازه می‌خواهم که تنها روی مسائل فنی خودم تمرکز کنم. ما کاملا به اهدافمان پایبند بودیم و نمی‌دانم این‌جا چرا این اتفاقات می‌افتد. از من هم درباره این مسائل نپرسید.

 لبخند، پاسخ برتری‌جویی ژاپنی‌ها
در بخش دیگری از گفت‌وگو، خبرنگاری درباره این که خبرنگاران ژاپنی، تیمشان را بهتر از ایران می‌دانند و اعتقاد دارند ژاپن قهرمان می‌شود از کی‌روش پرسید اما سرمربی تیم ملی تنها با خنده به آن پاسخ داد.


فشار قهرمانی روی شانه ژاپن، استرالیا و کره‌جنوبی است
او همچنین گفت: به هیچ عنوان فشاری برای کسب قهرمانی روی ما نیست. این فشار روی شانه کشورهایی مثل استرالیا، ژاپن و کره جنوبی است. ما تنها روی بازی اولمان مقابل یمن تمرکز می‌کنیم. تیمی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد که بازیکنان و آماده‌سازی خوبی داشته باشد. ما تنها بازیکنان خوب داریم پس ...
نام:
ایمیل:
* نظر: