bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۷
دبیر اجرائی پنجمین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی صنعت نفت از تمدید مهلت ارسال اثر به این رویداد خبر داد و متقاضیان می‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رضا بهارلو با بیان این‌که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، به بامداد جنوب گفت: موضوعات پیشنهادی جشنواره به این شرح است: مقاومت و خلق حماسه از سوی کارکنان صنعت نفت در هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی صحیح بر پایه اشتغال‌زایی صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز، پایداری مردم ساکن در کنار تاسیسات نفتی در مقابله با تهاجم دشمن، مصرف صحیح انرژی و صیانت و حفظ منابع نفتی برای آیندگان کشور، معرفی جاذبه‌های جهانگردی و زیست محیطی در مناطق نفت‌خیز، کارکنان صنعت نفت و تاثیر آنها در پیروزی انقلاب اسلامی، شرح حال زندگی چهره‌های تاثیرگذار در حوزه صنعت نفت، نقش صنعت نفت در اعتلاي فرهنگ و ادبيات كشور، توسعه پایدار محلی در مناطق نفت‌خیز و ملی شدن صنعت نفت.
به گفته وی، از میان آثار برگزیده همچون دوره‌های پیش، نمایشنامه‌هایی که مورد تائید هیات داوران قرار می‌گیرند، در یک مجموعه کتاب چاپ خواهند شد. متقاضیان برای شرکت در این رویداد باید آثار خود را به وبسایت جشنواره به نشانی oilplaywritting@gmail.com ارسال کنند. حداکثر ۷۲ ساعت پس از ارسال آثار دبیرخانه تائیدیه دریافت اثر را از طریق ایمیل جشنواره اعلام خواهد کرد.

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، جشنواره
نام:
ایمیل:
* نظر: