bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
در حالی که قرار بود امروز پنج‌شنبه برابر با 20 دی‌ماه 1397 خورشیدی انتخابات شورای اجرایی و هیئت رئیسه خانه احزاب استان بوشهر برگزار شود و از هر یک از جریان‌های سیاسی 4 نفر به‌عنوان کاندیدای شورای اجرایی و یک نفر به‌عنوان بازرس پیشنهاد شوند، اما...
بامداد جنوب: در حالی که قرار بود امروز پنج‌شنبه برابر با 20 دی‌ماه 1397 خورشیدی انتخابات شورای اجرایی و هیئت رئیسه خانه احزاب استان بوشهر برگزار شود و از هر یک از جریان‌های سیاسی 4 نفر به‌عنوان کاندیدای شورای اجرایی و یک نفر به‌عنوان بازرس پیشنهاد شوند، اما خبرها حکایت از آن دارد که با نفوذ عوامل شناخته شده استانداری در جریان‌های سیاسی، انتخابات فراکسیون اصلاح‌طلبان به‌نوعی مهندسی شده است تا افراد نزدیک به معاونت سیاسی استانداری بتوانند خود را به ریاست خانه احزاب نزدیک کنند.
یک منبع آگاه که در این انتخابات حضور داشته، در گفت‌وگو با بامداد جنوب مواردی را برشمرده که به تاکید می‌توان گفت جریان اصلاح‌طلبی همچنان بازیچه اصحاب قدرت بوده و آرام آرام باید آن را در موزه‌ها جستجو کرد. از قرار معلوم، روز چهارشنبه صبح یک فرد مشتبه به اصلاح‌طلبی در استانداری مشاهده می‌شود که پیش از برگزاری انتخابات با مسوولان سیاسی استانداری رایزنی کرده تا نتیجه از همان ابتدا مشخص شود.

گفته می‌شود راس ساعت برگزاری انتخابات یکی از کاندیدها که از منتسبین استانداری به‌شمار می‌رود، به دلیل مبهمی کناره‌گیری می‌کند تا روند مهندسی انتخابات فراکسیون اصلاح‌طلبان تکمیل شود و فرد دیگری که باز هم منتسب به استانداری است در حالی که پیش از انتخابات بر حضور در جلسه اصرار داشته، از حضور در جلسه یا ارسال نماینده به هر عنوان خودداری کرده تا روندها بر اساس برنامه طراحی شده، پیش برود. در نتیجه ترکیب آرا به‌یکباره تغییر کرد و گروهی که از قبل دنبال اجماع بودند، زیر قول و قرار خود زده و با هر نوع اجماعی مخالفت کردند، چرا که بر این باور بودند که این انتخابات عملا مهندسی شده و نتایج به نفع آنها رقم خورده است.
در نهایت گفته می‌شود هر پنج نفری که به‌عنوان فراکسیون اصلاح‌طلبان!! به دور نهایی راه یافتند، در ترکیب خود دو گزینه مربوط به استانداری و یک گزینه هم که روابط حسنه‌ای با نماینده دولت و معاونش دارد، مشاهده می‌شود. با این حال خبر می‌رسد که این انتخابات و مهندسی آن با مخالفت شدید سایر احزاب اصلاح‌طلب مواجه شده و آنها گفته‌اند که در مراسم افتتاح خانه احزاب حضور نخواهند یافت تا به این ترتیب علاوه بر مشکلات در کارنامه اقتصادی استانداری در حوزه سیاسی نیز آنها استان را به مرز اختلاف‌افکنی کشانده و شرایط نامعلومی را برای روزهای به‌نسبه آرام کنونی در حوزه سیاسی رقم بزنند. 

برچسب ها: خانه احزاب ، بوشهر ، تحریم
نام:
ایمیل:
* نظر: