bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۷
وقتی استان پرتلاش و پررونق همسایه پنجشنبه‌ها را تعطیل کرد؛
تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در بوشهر به بهانه عجیب!! رونق اقتصادی برداشته شد، در حالی که چند ماه پس از بازنشستگی مدیرکل اقتصادی استانداری، این حوزه حتی سرپرست هم ندارد!!
بامداد جنوب: مدیریت ناتوان و ضعیفی که در استان بوشهر حکومت می‌کند به شکلی عجیب و غریب دارد این استان را به قعر دره و سقوط نهایی می‌برد، بلاتکلیفی این مدیریت با خود و ناآشنایی آن با مسائل توسعه‌ای باعث شده تا عملا مردم را به سمت و سوی بسیار بدی سوق داده و علاوه بر رساندن شاخص‌های فلاکت به اوج خود، نارضایتی عمومی هم ایجاد کنند.
رسانه‌های مختلف در مورد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نوشتند و گزارش دادند که اقدام نسنجیده استانداری بوشهر که با مشاوره‌های غلط به اینجا رسیده، هیچ دستاوردی نداشته است، چرا که عملا کارمندان روز پنج‌شنبه نه تنها حوصله سر کار رفتن ندارند، بلکه مردم این استان نیز روزهای پنج‌شنبه به ادارات مراجعه نمی‌کنند.

با این حال، در استان همسایه از قرار معلوم بالاخره پنج‌شنبه‌ها تعطیل شد تا به مسوولان بوشهری یادآور شود که کارکردهای اقتصادی و روندهای توسعه‌ای با کار پنج‌شنبه مدیران حل نخواهد شد. در همین رابطه مدیرکل توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در ادارات توسط معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری هرمزگان مورد بررسی قرار گرفته که در نهایت تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه‌ها به تصویب رسیده است.

ابوالفضل کمالی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: از هفته آینده، ادارات استان پنجشنبه‌ها نيز تعطیل خواهند بود و ساعات کار ادارات از هفت صبح تا 14 و 30 دقیقه به شش و 45 دقیقه تا 15 و 30 دقیقه بعدازظهر تغییر خواهد کرد. این در حالی است که در استانداری بوشهر با مشاوره غلط به عبدالکریم گراوند به بهانه رونق اقتصادی، تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برداشته شد!! در حالیکه بیش از هفت ماه از بازنشستگی مدیر کل اقتصادی استانداری گذشته و این اداره کل از آن زمان تاکنون حتی سرپرست هم ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: