bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۷
رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر اعلام کرد که در حال حاضر ۷۰ هکتار طرح جدید گلخانه‌ای در سطح استان بوشهر در دست اجراست.
 محمدتقی منوچهری در بازدید از طرح‌های اشتغال روستایی شهرستان دیر با اشاره به این‌که بخش کشاورزی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است و طرح‌های متعددی در زمینه در دست اجراست، خاطرنشان کرد: سطح زیرکشت محصول گوجه‌فرنگی خارج از فصل استان بوشهر 11 هزار و 300 هکتار است که در اراضی شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود 600 هزار تن محصول در سال جاری از این مزارع برداشت شود. 

به‌گفته این مقام مسوول، توسعه طرح‌های گلخانه یکی از اولویت‌های استان بوشهر بوده و اکنون نیز این طرح‌ها با جدیت ادامه دارد و در این راستا تسهیلات بسیار خوبی نیز به متقاضیان ارائه می‌شود. تاکنون ۳۰۲ هکتار گلخانه در سطح استان بوشهر اجرائی شده است و همچنان این روند توسعه ادامه خواهد داشت. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در ادامه با اشاره به اجرای چندین طرح جدید گلخانه‌ای در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۷۰ هکتار طرح گلخانه جدید را در اماکن در استان بوشهر در دست اجرا داریم.
وی در پایان روند اجرای طرح‌های گلخانه‌ای استان بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: تا پایان سال جاری بخشی از این گلخانه‌ها وارد مدار تولید خواهد شد و برداشت گوجه‌فرنگی افزایش قابل توجهی در استان خواهد داشت.

برچسب ها: کشاورزی ، گوجه
نام:
ایمیل:
* نظر: