bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
تودیع و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی آیینی با حضور علی قیاسی‌ندوشن مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی و جمعی از هنرمندان استان بوشهر روز گذشته در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه مدیرکل ارشاد بوشهر برگزار شد آیین تودیع و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر طی آیینی با حضور علی قیاسی‌ندوشن مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی و جمعی از هنرمندان استان بوشهر روز گذشته در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار شد.
مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آیین گفت: گسترش مناسبت‌های فرهنگی ایران با سایر نقاط دنیا در دستور کار این وزارتخانه است.

علی غیاسی‌ندوشن در پایان با بیان این‌که این موضوع در بین استان‌های مرزی به‌ویژه جنوب کشور به‌دلیل همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس مورد توجه ویژه است، افزود: تقویت ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ، رونق کسب و کارهای فرهنگی، عمومی‌سازی و دسترسی فرهنگی از دیگر برنامه‌های مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز در این آیین گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از نهادهای مهم و تاثیر‌گذار جامعه است، به‌طوری که با وجود هنرمندان و افراد جامعه باید به این دو مقوله اهتمام ویژه داشت. 
حمیده ماحوزی در پایان با بیان این‌که خدمت صادقانه تنها عمل ماندگاری است که بر جای گذاشته می‌شود، بنابراین همه ما در سمت های مختلف باید نهایت تلاش خود را به‌کار گیریم که عمل ماندگارمان خدمت به مردم باشد.، افزود: از روز اول خدمتم در این مجموعه تا به امروز تمام توان خود را به کار بستم و با داشتن همکاران خوب با انرژی کار کردم و هیچ‌گاه هم احساس خستگی نکردم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هم در این مراسم گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خوبی در استان وجود دارد که پس از بررسی و بر اساس ظرفیت موجود برنامه‌ریزی جامع و کاملی در این راستا انجام خواهیم داد.
فاطمه کرم‌پور ضمن تقدیر از تلاش‌های حمیده ماحوزی یادآور شد: به‌طور قطع از رهنمودها و تجارب ارزنده وی برای خدمت به مردم و گسترش تعالی فرهنگ و هنر استفاده خواهم کرد.
در این آیین با تقدیر از تلاش‌های حمیده ماحوزی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرم‌پور به عنوان مدیر جدید این اداره‌کل معارفه شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: