bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۷
سرمربی پرسپولیس گناوه در گفت‌وگو با بامداد جنوب:
سرخ‌پوشان گناوه‌ای در بازی سوم خود در نیم‌فصل دوم لیگ 2، در خانه با نتیجه مساوی متوقف شدند. نتیجه‌ای که با توجه به دو شکست متوالی در هفته‌های گذشته، می‌تواند آرامش نسبی را به اردوی این تیم برگرداند.
بعضی‌ها، سطح توقع هواداران تیم را بالا برده‌اند!بامداد جنوب - علی تنگستانی:
سرخ‌پوشان گناوه‌ای در بازی سوم خود در نیم‌فصل دوم لیگ 2، در خانه با نتیجه مساوی متوقف شدند. نتیجه‌ای که با توجه به دو شکست متوالی در هفته‌های گذشته، می‌تواند آرامش نسبی را به اردوی این تیم برگرداند. 
در شانزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ دسته 2 فوتبال کشور، پرسپولیس گناوه به مصاف نفت و گاز گچساران رفت. سرخ‌پوشان گناوه که پس از دو شکست، در این دیدار نیاز جدی به پیروزی داشتند، نتوانستند از امتیاز میزبانی بهره بگیرد و با کسب این تساوی 19 امتیازی شدند و در رده نهم جدول جای گرفتند. گناوه‌ای‌ها در چند هفته گذشته دچار افت نسبی شده‌اند که البته این افت مقطعی به‌نظر می‌رسد. در همین رابطه با سرمربی این تیم گفت‌وگو کردیم تا ببینیم چرا پرسپولیس نتوانسته شروع خوبی در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ دسته 2 کشور داشته باشد. 

پرسپولیس دچار لغزش نشده است
در ابتدا باید بگویم این‌که بعضی‌ها می‌گویند ما دچار لغزش شده‌ایم تفکر اشتباهی است. به هر حال‌ یکی از دلایلی که باعث شده نتوانیم در ابتدای نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم، این است که تیم‌های دیگر در نقل و انتقالات، تحرکات بیشتری نسبت به ما داشته‌اند و خود را تقویت کرده‌اند. دلیل دیگر هم این است که ما در دو بازی اول خود در یک زمین بی‌کیفیت به‌میدان رفته بودیم که به‌دلیل بارندگی وضعیت نامناسبی داشت و همین مساله باعث شد تا ما در آن دو بازی نتایج خوبی کسب نکنیم اما در بازی با تیم گچساران بازی خوبی ارائه دادیم ولی کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه سراجی گناوه، بازی را به سمت توپ‌های هوایی برد. هم ما موقعیت گلزنی داشتیم و هم تیم گچساران اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید که از نظر من نتیجه‌ عادلانه‌ای به حساب می‌آمد. با وجود این، به‌دلیل این‌که این بازی، یک بازی خانگی به‌حساب می‌آمد انتظار داشتیم که با استفاده از شرایط میزبانی به پیروزی برسیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با توجه به این‌که در بازی گذشته شکست خورده بودیم، کسب یک امتیاز در بازی سوم، تیم ما از نظر روحی و روانی به آرامش نسبی رسیده است. در هفته‌های آینده با توان بیشتری در بازی‌ها حاضر خواهیم شد. 

بازیکنان جدید به زمان نیاز دارند
در نیم‌فصل دوم مسابقات، ما چهار بازیکن به خدمت گرفتیم تا از نظر فنی قدرت تیم را افزایش دهیم ولی برای این کار به زمان نیاز داشتیم، چراکه در مقابل شش بازیکن نیز از دست دادیم. به هر حال این چهار بازیکن به زمان نیاز دارند تا با دیگر بازیکنان تیم به هماهنگی کامل برسند که از نظر من این مساله تا دو هفته دیگر به‌طور کامل حل خواهد شد. مطمئن باشید وقتی این بازیکنان با تیم به هماهنگی کامل رسیدند، می‌توانند در کسب نتایج خوب کمک‌های شایانی به ما کنند. 

بعضی‌ها سطح توقع هواداران پرسپولیس را بالا برده‌اند
متاسفانه سطح توقع‌ها از تیم ما بالا رفته است اما از نظر من این منطقی نیست، چراکه ما اول باید سطح فنی و کیفی پرسپولیس گناوه را با دیگر تیم‌های حاضر در گروه مقایسه کنیم و بعد نظر قطعی در مورد صعود از این گروه بدهیم. اکثر تیم‌هایی که در گروه‌ ما هستند زیر نظر نفت و گاز یا ارگان‌های دولتی هستند و فکر می‌کنم که فقط چهار تیم مثل پرسپولیس گناوه هستند که به‌صورت شخصی اداره می‌شود. تیم‌های نفت و گاز از نظر بازیکن، امکانات، مسائل مالی و ... از ما برتر هستند ولی برتری ما نسبت آنها، تماشاگرانمان است که همیشه برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند. به هر حال تیم پرسپولیس حدود 25 سال است که فعالیت می‌کند و تماشاگرانی دارد که بر عشق این تیم به ورزشگاه می‌آیند و یک صدا از آن حمایت می‌کنند. 

با وجود این، متاسفانه بعضی از افراد سطح توقع تماشاگران ما را بالا برده‌اند که تیم باید صعود کند کما این‌که همه می‌دانند که در فوتبال «بایدی» وجود ندارد. بعضی مواقع یک تیم با بالاترین هزینه نمی‌تواند از گروه‌اش صعود کند ولی یک تیم دیگر با کمترین هزینه از گروه خود صعود می‌کند و این مساله به‌خوبی نشان می‌دهد که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما سعی کرده‌ایم که سطح توقع تماشاگران خود را پایین بیاوریم تا انتظاراتی که آنها از ما دارند در حد و اندازه تیم پرسپولیس باشد ولی همانطور که گفتم بعضی در صدد هستند که سطح توقع تماشاگران را بالا ببرند. خدا را شکر تماشاگران ما آنقدر فهمیده هستند که گول سخنان این افراد را نمی‌خورد و با توجه به مقایسه تیم پرسپولیس و دیگر حریفانش، انتظارات‌شان را با ما در میان می‌گذارند. به همین دلیل ما بدون هیچ حاشیه خاصی با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم نتایج خوبی در ادامه راه کسب کنیم تا شرمنده مردم و هواداران پرسپولیس گناوه نشویم. 

سعی و تلاش ما این است که به جمع مدعیان برگردیم
برنامه اصلی ما این است که در ادامه راه، به بهترین شکل ممکن از شرایط میزبانی استفاده کرده و در مقابل هوادارن خود، حریفان را شکست دهیم و سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم ولی بار دیگر تاکید می‌کنم که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. ما در دو هفته گذشته اسیر شرایط جوی شدیم و این احتمال وجود دارد که هفته آینده اسیر این مساله شویم. در این هفته با یک تیم شمالی بازی داریم و همانطور که خودتان می‌دانید، بارندگی شدید قبل از بازی، همیشه به سود تیم‌های شمالی بوده است و این مساله قطعا کار تیم ما سخت می‌کند. ما خود را آماده این بازی خواهیم و از آنجا که دو هفته پشت سر هم در زمین گل‌آلود بازی کرده بودیم، می‌توانیم این‌بار در چنین زمینی با تجربه بیشتری بازی کنیم. امیدوارم که در بازی با تیم شهدای بابلسر، سه امتیاز بازی کسب کنیم به و به جمع مدعیان صعود برگردیم. 

نام:
ایمیل:
* نظر: