bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۲۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۷
از پارک متروکه سالاری تا ناتوانیِ معاونِ عمرانیِ گراوند و طرح 2022؛
گفته می‌شود دروغی که سالاری با ایجاد 2000 شغل در دهکده سنگفرش داد، حالا در پروه من‌درآوردی 2022 معاون گراوند سردرآورده است
بامداد جنوب: 
هیچکس از توسعه استانش ناراحت نیست، همه دل‌شان می‌خواهد که استانی توسعه‌یافته، پیشرفته با زیرساخت‌های لازم داشته باشند، اما همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، استان بوشهر به جای پیشرفت، پسرفت کرده و به قعر جدول توسعه بر اساس شاخص‌های اعلامی دولت سقوط کرده است. ما در روزنامه بامداد جنوب، بارها و بارها در مورد در این مورد نوشته‌ایم اما مردم زمانی به حقانیت نوشته‌های ما پی می‌برند که خیلی دیر شده است. 

چند روز پیش، یکی از حضراتی که خیلی به در آستان شبه‌مدیران تازه‌ به دوران رسیده عرض ارادت و اخلاص داشت در دفتر بامداد جنوب حضور پیدا کرد و به صراحت گفت: « آنچه در آینه جوان بیند، پیر در خشت خام آن بیند» و یادآور شد که هر آنچه شما به آن پرداخته‌ای، واقعیت عینی بوده و ما اشتباه می‌کردیم. ما بارها و بارها در مورد بیهوده بودن ساخت دهکده سنگفرش نماینده سابق دولت نوشتیم و اینکه اینجا دارند ثروت کشور را بر باد می‌دهند، اما کسی گوش نکرد، حالا برکشیده‌اش دقیقا راه و روش او را می‌رود و با درآوردن یک عبارت من درآوردی بنام «طرح گردشگری توریسم 2022» فکر می‌کند می‌تواند ثروت مردم استان را بر باد بدهد. 

بامداد جنوب در روزها و هفته‌های آینده در مورد این طرح و خرابی‌هایی که برای استان در پی دارد بیشتر خواهد نوشت و این صرفا یک هشدار مقدماتی برای دستگاه‌های نظارتی است تا اجازه تکرار تجربه تلخ دهکده سنگفرش سالاری و هدررفت میلیاردها تومان از سرمایه استان را ندهند، چرا که این طرح ادعایی بیش نیست و سرپوشی بر ناتوانی ویژه و غیرقابل انکار معاون عمرانی گراوند است که البته هیچ حرف‌شنوی نیز از وی ندارد. 

برچسب ها: سیاسی ، بوشهر ، ثروت
نام:
ایمیل:
* نظر: