bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر تاکید کرد، برگزاری آیین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی برهم می‌زند.
حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری‌زاده در نشست هماهنگی سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر گفتد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا تجلیل از مقام شامخ شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی در ادامه با بیان این‌که روحانیون در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند، افزود: چراکه در جبهه حق علیه باطل در دو سنگر جنگ نرم و سخت، همزمان مشغول نبرد بودند.
جعفری‌زاده با اشاره به این‌که روحانیون و طلبه‌ها در گروه‌های رزمی و نظامی و هم در فعالیت‌های تبلیغاتی رسالت خود را انجام می‌دادند، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جامعه روحانیت استان 30 شهید و 20 جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد چهار نفر از شهدای ترور هستند.

مسوول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان با بیان این‌که سومین یادواره شهدای روحانی استان بوشهر 10 بهمن با حضور خانواده شهدا و جانبازان و سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود، یادآور شد: تاکنون 120قطعه عکس نوشته از شهدای روحانی استان بوشهر در قالب سه محتوای معرفی نامه شهید، قسمتی از وصیتنامه شهید و قسمت برجسته‌ای از زندگینامه شهید با عنوان «آیا می‌دانید» تهیه شده که به تناوب تا روز برگزاری یادواره در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.
جعفری‌زاده در پایان یادآور شد: در حاشیه محل برگزاری یادواره شهدای روحانی استان بوشهر، نمایشگاه آثار این شهدا برگزار می‌شود.

برچسب ها: فرهنگ ، شهدا
نام:
ایمیل:
* نظر: