bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حمید کللی‌فر در گفت‌وگو با بامداد جنوب؛
ایرانجوان بوشهر بعد از مدت‌ها موفق شد یک پیروزی خانگی را جشن بگیرد و در فاصله هشت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ 2 به ماندن در این لیگ امیدوار شود.
 ایرانجوان بوشهر بعد از مدت‌ها موفق شد یک پیروزی خانگی را جشن بگیرد و در فاصله هشت هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ 2 به ماندن در این لیگ امیدوار شود. 
از هفته هجدهم لیگ دسته2 فوتبال کشور روز دوشنبه ایرانجوان بوشهر برابر آوالان کامیاران پیروز شد. در این دیدار که در استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار شد، ایرانجوان بوشهر با تکل گل حسین قدرتیان از روی نقطه پنالتی برابر آوالان کامیاران به برتری رسید. ایرانجوان بوشهر با این پیروزی 10 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول لیگ دسته2 فوتبال کشور باقی‌ماند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ سرمربی ایرانجوان بوشهر، حمید کلل‌فر رفتیم تا ببینیم این پیروزی چه تاثیری در عملکرد ایرانجوان در بازی‌های آینده دارد.

تیمی را شکست دادیم که مدعی صعود بود
خدا را شاکرم که توانستیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم. به هر حال تیم حریف یکی از مدعیان صعود به مرحله دوم مسابقات بود و قبل از بازی در رده چهارم قرار داشت. آنها اگر در این بازی به پیروزی می‌رسیدند، به رده دوم جدول صعود می‌کردند که در نهایت ما اجازه این کار را ندادیم. در این بازی ما به برد نیاز داشتیم. از آنجا که ما در شرایط خوبی در جدول نبودیم، به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم و در نهایت با تلاش بچه‌ها و آنالیز خوبی که از این تیم کرده بودیم به هدفمان که سه امتیاز بازی بود، رسیدیم. البته ما در نیمه دوم بازی هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر کمی خوش‌اقبال بودیم مطمئنا نتیجه بهتری به‌دست می‌آوردیم. خدا را شکر می‌کنیم که این سه امتیاز را به‌دست آوردیم، سه امتیازی که انگیزه بازیکنان را برای بازی‌های آینده افزایش داده است. ایرانجوان در بازی‌های باقیمانده و به‌ویژه بازی‌های خانگی محکوم به برد هستند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

این بازی برای ما حکم یک بازی شش امتیازی را داشت
به هر حال بچه‌ها به‌خوبی خود را برای این بازی آماده کرده بودند، چراکه خوب می‌دانستند که این بازی برای ما حکم یک بازی شش امتیازی را دارد، بازی که یک شروع مجدد برای ایرانجوان در لیگ 2 است. به هر حال در تمرینات قبل از بازی، نکات لازم را به آنها گوشزد کردیم و آنها به‌خوبی توانستند وظایف خود را در زمین انجام دهند. با وجود این‌که ما مشکلات زیادی داریم ولی به هیچ عنوان این مسائل بر ما تاثیر نگذاشت و فقط به فکر کسب سه امتیاز و بهبود جایگاه خود در جدول بودیم. در همین رابطه حدود یک هفته با بازیکنان صحبت کردیم تا آنها این مسائل را درک کنند که خدا را شکر این اتفاق افتاد و همانطور که گفتم با چنین تفکری توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. 

به آینده امیدوار هستیم
به هر حال کسب سه امتیاز در این بازی، ما را به ادامه راه امیدوار کرده است. بازی بعدی ما با تیمی است که در جدول یک رتبه بالاتر از ما قرار دارد و از آنجا که این بازی در بوشهر برگزار می‌شود، حتما به فکر پیروزی می‌کنیم. به هر حال کسب پیروزی در این بازی، باعث می‌شود که جایگاه ما در جدول مسابقات بهبود پیدا کند. امیدوارم که در ادامه مسابقات بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. 

بازیکنان جدید تاثیری زیادی در عملکرد تیم داشته‌اند
بازیکنانی که به‌تازگی به تیم ایرانجوان پیوسته‌اند در این چند هفته تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشته‌اند. به هر حال ایرانجوان قبل از شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی، تیمی جوان ولی کم‌تجربه بود که این مساله برای ما مشکل‌ساز شده بود. در نهایت با جذب بازیکنان جدید، توانستیم تجربه لازم را به تیم اضافه کنیم، مساله‌ای که باعث شد همه بازیکنان ما در این زمین عملکرد بهتری داشته باشند و هم تجربه آنها بیشتر از نیم‌فصل اول بازی‌ها شود. به هر حال باز هم تاکید می‌کنم که حضور بازیکنان جدید در تیم واقعا در نتایج ما تاثیر داشته‌اند. 

ایرانجوان نقطه قوتی ندارد
در تیم ایرانجوان فعلا قوت وجود ندارد، چراکه این تیم با مشکلات فراوان وارد مسابقات شده بود. مشکلاتی که مربوط به امسال نیست بلکه سال‌هاست که گربانگیر این باشگاه شده است. به همین دلیل بازیکنان این تیم هم نتوانستند در نیم‌فصل آنطور که انتظار می‌رفت عملکرد خوبی داشته باشند. با وجود این، در طی دو ماه گذشته اتفاق خوبی در باشگاه رخ داده است و ما هم تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا ایرانجوان را به روزهای خوب خود برگردانیم. همچنین یکی دیگر از اهداف ما این است که فشارهای خارجی وارده به باشگاه کم کنیم تا بتوانیم آرامش بیشتری در باشگاه ایجاد کنیم. من امیدواریم که مثل اتفاقی که برای شاهین (قرار گرفتن زیر شهرداری بوشهر) رخ داد، برای این تیم قدیمی هم رخ دهد تا فشارها روی این باشگاه کمتر شود. حیف است که تیمی با قدمت بالای 70 سال، حالا در چنین وضعیت قرار گرفته باشد. 

مسوولان جدید باشگاه، تلاششان تحسین‌برانگیز است
در پایان باید بگویم که در نقش مدیریت باشگاه هم در نتایج باشگاه تاثیر‌گذار است. به هر حال آقایان هاشم‌زاده و رمضانی در نیم‌فصل دوم مسابقات به مجموعه تیم اضافه شدند و در این مدت تا آنجا که در توانشان بود به باشگاه ایرانجوان کمک کردند. با وجود این‌که هنوز ایرانجوان مشکلات زیادی دارد ولی باید گفت که ورود این افراد به باشگاه ایرانجوان، به مسوولان و بازیکنان باشگاه امید و نیروی جدیدی داده است. به هر حال این دو نفر با تلاش باعث شدند تا هم ایرانجوان توانست در نیم‌فصل دوم چند بازیکن به خدمت بگیرد و مقداری از مشکلات مالی باشگاه حل و فصل شود. باز هم خدا را شاکرم که این اتفاق خوب برای باشگاه ایرانجوان رخ داد. 

نام:
ایمیل:
* نظر: