bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، دومین کنفرانس تخصصی پدافند غیر عامل، مدیریت بحران ، اچ اس ای و مهندسی حریق در سالن آمفی تئاتر برج بندر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، سیاوش ارجمندزاده در ابتدای این جلسه گفت: با نگاهی به شرح وظایف تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی متوان آن را به دو دسته تقسیم کرد که بخشی مرتبط با حوزه دریایی و دیگری وظایف حوزه بندری می‌باشد.

وی در ارتباط با وظایف در حوزه دریایی افزود: در حوزه دریایی ساختار تشکیلاتی بر اساس کنوانسیون‌های دریایی که از مصوبات تعیین شده در کارگروه‌های تخصصی و کمیته‌های مستقر در سازمان جهانی دریانوردی به تصویب رسیده تشکیل می‌شود و وجود اداراتی همچون اداره ایمنی، اداره امور دریایی، ثبت و بازرسی شناورها و اداره امور دریانوردان در ساختار تشکیلاتی، به جهت اجرای کنواسیون‌ها می‌باشد که خوشبختانه متناسب با انجام این رسالت امکانات، تاسیسات و تجهیزات مورد نیازرا نیز در اختیار داریم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: با وجود ترمینال‌های نفتی و گازی و بیشترین سکوهای استخراج نفت و گاز در آب‌های استحفاظی استان بوشهر می‌بایست تجهیزات مرتبط با اقدامات ایمنی و بحران‌های دریایی مجهزی را فراهم کرد که با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته به‌زودی انجام خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: