bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
ادامه حواشی شاهین شهرداری و سرمربی سابقش؛
محمود فکری حالا دیگر به‌صورت رسمی از جمع شاهینی‌ها جدا شده و به تیم رقیب یعنی سرخپوشان پاکدشت پیوسته تا در ادامه نیم‌فصل دوم سرمربی این تیم باشد اما حاشیه‌های مربوط به قرارداد او با بوشهری‌ها همچنان ادامه دارد.
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
محمود فکری حالا دیگر به‌صورت رسمی از جمع شاهینی‌ها جدا شده و به تیم رقیب یعنی سرخپوشان پاکدشت پیوسته تا در ادامه نیم‌فصل دوم سرمربی این تیم باشد اما حاشیه‌های مربوط به قرارداد او با بوشهری‌ها همچنان ادامه دارد.
همانطور که در روزهای پایانی هفته گذشته در این صفحه خواندید، در بی‌خبری مسوولان شاهین شهرداری، محمود فکری با توجه به بندی که در قراردادش بود، قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد و به تیم سرخپوشان پاکدشت پیوست. اتفاقی که شوک عجیبی به هواداران تیم شاهین وارد کرد ولی خوشبختانه این مساله در عملکرد شاهین در بازی با تیم فجر سپاسی تاثیری نداشت و بازیکنان این تیم در روزی که مربی روی نیمکت خود نداشتند، توانستند با یک گل از سد حریف خود عبور کنند. چیزی که در این چند روز ذهن ما را به خود درگیر کرده است، این است که محمود فکری واقعا چند درصد از قرارداد خود را از مسوولان شاهین شهرداری گرفته است. در این میان روز جمعه هر دو طرف مصاحبه‌هایی انجام دادند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

وحید واعظی، مدیرعامل شاهین شهرداری درباره حواشی ایجاد شده در رابطه با قرارداد محمود فکری، گفت: صبح بازی مقابل شهرداری تبریز شش درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شد، پاداش بازیکنان هم نقدی داده شد و حتی در پرواز با سرمربی هم صحبت کردیم و اصلا بحثی از جدایی نبود. در بوشهر هم با فکری صحبت کردیم و حتی چک بین بانکی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای ایشان کشیده شد‌، همانگونه که می‌دانید چک بین بانکی یعنی پول و ما مشکلی بابت پرداخت به سرمربی تیم نداشتیم اما همان روز با توجه به تعطیلی بانک عکس چک را برای فکری فرستادیم تا خیالش راحت شود که چک برای او کشیده شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو خاطرنشان کرد: من شنیدم همان شب آقای فکری بوشهر را ترک کرده تا با تیم پاکدشت مذاکره کند که این کار بر اساس قراردادی که ابتدای فصل منعقد کرده غیرقانونی است. ایشان قرارداد امضا کرده که هر وقت بخواهد از بوشهر خارج شود باید مدیرعامل باشگاه را در جریان بگذارد. آقای فکری ۳۰ میلیون تومان در تبریز از ما دریافت کرد، ۱۰۰ میلیون تومان هم که چک بانکی برای وی آماده بوده و البته ۲۰ درصد هم حسن انجام کار است این در حالی است که قرارداد ۴۰۰ میلیون تومانی ایشان با این پرداختی‌ها به‌خوبی ساپورت شده حتی طبق صحبت‌هایی که در هیات مدیره مطرح شده گویا مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان نیز مدیرعامل سابق باشگاه در روز عقد قرارداد نقد به فکری پرداخت کرده است. البته باید این مسائل در جلسات آینده هیات مدیره بررسی شود.
محمود فکری، سرمربی سابق شاهین در واکنش‌ها به این صحبت‌ها گفت: شاید دروغ گفتن عادی باشد و بازی با احساسات مرذم خیلی راحت باشد و این‌که خیلی راحت می‌گویند ۱۰۰ میلیون تومان پول داده‌اند و شاید ادعا می‌کردند پاداش یک میلیاردی هم داده‌اند! این‌که عکس چک را برایت بفرستند به کجا می‌خواهند برسند مگر این چک پول می‌شود. بله درست است قبل از بازی شهرداری تبریز به من شش درصد پول داده‌اند و اگر آقای باستین بیاید بگوید به من پولی پرداخت کرده من قبول دارم وگرنه هیچ سندی در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر وجود ندارد که به من پولی پرداخت شده است.

فکری در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: من یک‌باره و بی‌خبر تیم شاهین شهرداری را رها نکردم، من از دو هفته قبل از نیم‌فصل اولتیماتوم را داده بودم و شرایط بد تیم را گفته بودم. متاسفانه هیج اتفاقی رخ نداد من در بازی پاکدشت رفتم و خداحافظی کردم. من در نیم‌فصل با آلومینیوم اراک تمام کرده  و حتی برای سال بعد هم صحبت کرده بودم اما چون تیم خوبی داشتم و به‌خاطر باستین به بوشهر بازگشتم. وقتی برگشتم چند هفته گذشت و به صحبت‌های من اهمیتی داده نشد. قرار بود دو تا ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه داده شود تا ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شود اما هیچ خبری نشد. شبی هم که قصد رفتن داشتم چکی را برای شخص من نوشتند اما من گفتم پس بازیکنان چه می‌شوند؟ با توجه به این‌که اینها دست به رسانه خوبی دارند باز هم می‌گویم من نه پولی گرفتم و نه اتفاقی برای بازیکنان افتاد. از بازیکنان خوبم تشکر می‌کنم که در بازی فجر خوب کار کردند که من باعث و بانی باخت شاهین شهرداری نباشم!

به هر حال صحبت‌های هر دو طرف نه تنها به سوالات ما جواب نداده بلکه، شک و تردیدها را افزایش داده است. یکی از مسائلی که همچنان بی‌جواب مانده است این است که واقعا دریافتی محمود فکری در هفت ماه گذشته چقدر بوده؟ با توجه به صحبت‌های طرفین، نتیجه‌ نهایی این است که فکری پس از گذشته هفت ماه، اولین دریافتی خود را قبل از بازی با شهراری تبریز از باشگاه گرفته است، چیزی حدود 30 میلیون تومان. این بدین معنی است که در قبل از این، محمود فکری به‌صورت رایگان در شاهین فعالیت می‌کرده و پولی در قبال کار خود دریافت نکرده است. همچنین نکته‌ دیگری که در اینجا مطرح است، این است که مدیرعامل جدید شاهین ادعا می‌کند که فکری در طول فصل دریافتی‌های دیگری هم به غیر این شش درصد هم داشته است، مانند آن 120 میلیون تومانی که مدیر عامل وقت شاهین در اول فصل به این سرمربی داده بوده است. 
درست که در وضعیت فعلی، نتیجه‌گیری شاهین مهم‌تر از این حواشی است ولی حق هواداران تیم است که از تمام مسائل خبردار شوند. اگر واقعا محمود فکری در طول هفت ماه گذشته فقط و فقط شش درصد از قرارداد خود را گرفته باشد، باید به او حق داد اما اگر در طول این مدت او به غیر از دریافتی، دریافتی‌های دیگری هم داشته باشد، واقعا نمی‌‌دانم چه بگویم. با وجود تمام این حدث و فرضیات، با منتظر بازگشت باستین، مدیرعامل قبلی شاهین شهرداری از سفر باشیم. به هر حال او تنها کسی است که می‌توان در رابطه با این مسائل حقایق را بگوید. 

نام:
ایمیل:
* نظر: