bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
نمی‌دانیم که باید در چهلمین سال پیروزی انقلاب خوشحال باشیم یا ناراحت، گریه کنیم یا بخندیم، به آینده امیدوار باشیم یا اینکه منتظر روزهای تاریکی بمانیم که امروز دارند عده‌ای برای‌مان رقم می‌زنند.
بامداد جنوب: نمی‌دانیم که باید در چهلمین سال پیروزی انقلاب خوشحال باشیم یا ناراحت، گریه کنیم یا بخندیم، به آینده امیدوار باشیم یا اینکه منتظر روزهای تاریکی بمانیم که امروز دارند عده‌ای برای‌مان رقم می‌زنند. در روزنامه بامداد جنوب بارها در مورد بازنشسته‌ها حرف زده‌ و مطالبی را مطرح کردیم، اما متاسفانه به جای رسیدگی توسط نهادهای مربوطه از ما شکایت شد، یا اینکه قانون‌مدارانِ قانون‌گریز تلفن را برداشته و به این و آن پیغام پسغام دادند که با بامداد جنوب همکاری نکنند، نمی‌دانند که به‌زودی ریشه خودشان خشک خواهد شد اما بامداد جنوب چون ریشه در دل مردم دارد، ریشه در حقیقت و واقعیت دارد، ریشه در راستگویی دارد از عرصه کنار نخواهد رفت و با قدرت کارش را ادامه می‌دهد. 

با این حال، روز گذشته تصاویری برای ما ارسال شد در مورد جشن پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر که همچنان مدیران بازنشسته‌اش سر کار هستند و از قضا هم انقلاب را به سخره گرفته‌اند و هم قوانین آن را. بعد هم در این جشن! که 30 یا 40 نفر حضور داشتند معاون گراوند می‌آید و از شفافیت این بنگاه اقتصادی می‌گوید و به‌نوعی از مدیران بازنشسته آن دفاع می‌کند. او البته نمی‌گوید که این بنگاه به‌زعم او خیلی شفاف حالی که حقوق کارمندانش را ماه‌ها نداده، از کجا آورده و جشن برگزار کرده است. نه اینکه نزدیک به یک ماه صادرات مواد معدنی از جزیره نگین به کویت و قطر قطع شد و صدها نفر بیکار شدند تا شاید 150 میلیون تومان پول زور از بخش خصوصی بگیرند و به منطقه ویژه بدهند که عملا مجموعه‌ای ورشکسته هستند و جز فروش زمین چیزی ندارند. 

منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شفافیتش آن اندازه است که مدیرعامل بازنشسته و قائم مقام بازنشسته‌اش می‌آید و با قانون‌گریزی از انقلاب و دستاوردهایش هم می‌گویند و انقلاب را به سخره می‌گیرند! اگر شما به انقلاب و اسلام و نظام باور دارید که به قانون تمکین کنید؟ مگر رای دیوان محاسبات در مورد بازنشستگی شما عینیت ندارد؟ یا اینکه می‌خواهید قانون را دور بزنید؟ وقتی معاون اول رئیس‌جمهور می‌گوید که از فساد در کشور شرمنده هستیم، از چه سخن می‌گوید؟ آیا بازنشسته‌ها وقتی به قانون تمکین نمی‌کنند و گراوند هم یا زورش نمی‌رسد یا به حرفش گوش نمی‌کنند، نمی‌تواند یا نمی‌خواهد کاری کند انتظار دارید مردم هزینه بدهند که چنین افرادی سر کار باشند؟ 

برچسب ها: گزارش ویژه
نام:
ایمیل:
* نظر: