bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
خانه هنرمندان استان بوشهر در آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسوولان استانی و همچنین جمعی از هنرمندان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گشایش یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این آیین گفت: خانه هنرمندان استان بوشهر با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال و در مدت شش ماه ساخته شده است.
فاطمه کرم‌پور با بیان این‌که این مکان در شأن و جایگاه هنر و هنرمند طراحی شده است، افزود: خانه هنرمندان با هدف ایجاد اسکان هنرمندان استان‌های دیگر مورد بهره‌برداری رسیده تا سفر خود را بدون دغدغه به این استان انجام دهند. 

وی با اشاره به این‌که خانه هنرمندان علاوه بر محل اسکان، مکانی مناسب برای ارتباط مستقیم و تعامل و تبادل هنرمندان است، ادامه داد: پرداختن به موضوع زیرساخت‌ها یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار در بخش فرهنگ و هنر است تا هنرمند با آرامش و بدون دغدغه به تولید هنر به‌منظور ترویج شور و نشاط در جامعه بپردازد که می‌توان راه‌اندازی خانه هنرمندان را گامی مهم در این راستا دانست.
کرم‌پور در ادامه به نقش و جایگاه هنرمندان اشاره کرد و افزود: سعی ما براین است تا با فراهم کردن ابزارهای لازم در دست هنرمندان بتوانیم در راه ارتقای فرهنگ جامعه این قشر را حمایت کنیم. 
یادآوری می‌شود، خانه هنرمندان استان در مساحت ١٩٠ متر مربع با شش اتاق مجزا و با ظرفیت همزمان ٢٥ نفر طراحی شده است. 

برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، هنرمندان
نام:
ایمیل:
* نظر: