bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
در راستای آمادگی تیم‌های عملیاتی در بنادر مانور عملیاتی اطفاء حریق، امداد و نجات و مقابله با آلودگی در فاصله یک مایلی حوضچه بندر کنگان انجام شد.
سیاوش ارجمند‌زاده، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این‌باره گفت: در این مانور عملیاتی و بر اساس سناریوی تعیین‌شده، پس از اعلام فرمانده موتور لنج‌باری با مرکز کنترل ترافیک دریایی کنگان مبنی بر آتش‌سوزی شناور و مفقود شدن دو نفر از خدمه بلافاصله هماهنگی‌های لازم انجام شد و شناور ناجی۸ و یدک‌کش‌های نجف و ذهاب به موقعیت اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با رسیدن شناورهای ناجی۸ و یدکش‌های نجف و ذهاب به موقعیت به سرعت عملیات اطفای حریق آغاز شد و آتش تا حد زیادی تحت کنترل درآمد همچنین دو خدمه مفقود شده موتور لنج‌باری نیز به‌دست ناجی۸ مشاهده و از آب گرفته شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، افزود: با اعلام  ناخدای لنج حادثه‌دیده مبنی بر سوراخ شدن مخزن سوخت و سرازیر شدن گازوئیل به دریا هماهنگی با تیم مقابله با آلودگی انجام گرفت و تیم مربوطه به همراه تجهیزات موردنیاز به‌وسیله یدک‌کش فتح المبین به منطقه اعزام شد.
وی در پایان اشاره کرد: با حضور شنار فتح المبین و تیم مقابله با آلودگی در موقعیت اعلام شده عملیات بوم‌اندازی به‌سرعت انجام و ضمن جلوگیری از گسترده شدن سطح الودگی، اقدامات در خصوص جمع‌آوری آلودگی صورت گرفت.

برچسب ها: جامعه ، امداد
نام:
ایمیل:
* نظر: