bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به افتتاح واحدهای صنعتی در دهه مبارک فجر اعلام کرد که برای اجرای این پروژه‌ها ۱۲۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.
مهدی صفوی در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد 19 شهرک و ناحیه صنعتی در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: در این مناطق 342 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و 280 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی از استقرار صنایع کوچک در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر خبر داد و افزود: به‌منظور رشد و رونق اقتصادی بیشتر در حوزه صنایع کوچک استان بوشهر خدمات نرم‌افزاری قابل توجهی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر ارائه می‌شود که زمینه استقرار واحدهای صنعتی توانمند با توان رقابتی بالا در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با اشاره به افتتاح سه واحد صنعتی در دهه مبارک فجر، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 128 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است.

صفوی با بیان این‌که در شهرستان دیر  واحد تولیدی  خودکار پرشیا افتتاح شد افزود: کارخانه تولید خودکار و ماژیک در لمبدان شهرستان دیر با زیربنای چهار هزار متر مربع و با اعتبار 54 میلیارد ریال ساخته شده است که سالانه 100 میلیون خودکار و ماژیک تولید می‌کند.
این مقام مسوول از افتتاح کارخانه روکش ورق‌های mdf، سردخانه و واحد فرآوری آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر خبر داد و تصریح کرد: نخستین واحد تولید اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه در استان بوشهر در شهرک صنعتی بوشهر2 به بهره‌برداری رسید. این واحد صنعتی در زمینی به مساحت هشت هزار  و 500 متر مربع با سرمایه‌گذاری 74 میلیارد ریال در زمینه روکش ملامینه ام‌دی‌اف فعالیت داشته و برای 10 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
گفتنی است، استان بوشهر دارای 19 شهرک و ناحیه صنعتی است و تقریبا تمامی شهرستان‌های این استان به جز جم و عسلویه دارای حداقل یک شهرک و ناحیه صنعتی هستند.

برچسب ها: شهرک صنعتی
نام:
ایمیل:
* نظر: