bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر اعلام کرد که بیش از ۵۰ برنامه هنری تخصصی به همت هنرمندان بسیجی در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا شد.
به گزارش سیرنگ، مصطفی مردانی در حاشیه رونمایی از نماهنگ «ما می‌توانیم...» در بوشهر گفت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ ایران است و معرفی آرمان‌های والا و خدمات انقلاب اسلامی با استفاده از موهبت آسمانی هنر از ضرورت‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب است.
وی در ادامه با بیان این‌که هر انقلابی بر اساس آرمان‌های یک ملت شکل می‌گیرد و هنر انقلابی هنری مردمی است که متعهدانه در پی دستیابی به اهداف و آرمان‌های خود است، افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع هنری به همت کانون‌های شهرستانی بسیج هنرمندان با مشارکت هنرمندان بسیجی اجرا شد.

مردانی با اشاره به این‌که نماهنگ «ما می‌توانیم...» کاری از گروه سرود «جوانه‌های احساس» سازمان بسیج هنرمندان استان به‌مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و با حضور هنرمندان رونمایی شده است، گفت: در تولید این نماهنگ وحید کمالی (تدوین و کارگردان)، وحید خرد (آهنگساز)، محمد نادری (تصویربردار)، محمد عسکری (تنظیم) صدیقه مزارعی‌زاده (شاعر) همکاری داشته‌اند.
مسوول سازمان بسیج هنرمندان استان در پایان یادآور شد: پیش از این نیز آهنگ «صبح جاوید» اثر گروه سرود مشکات به همت کانون بسیج هنرمندان دیّر تولید و در آستانه ۲۲ بهمن در این بندر رونمایی شد.

برچسب ها: فرهنگ
نام:
ایمیل:
* نظر: