bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
در ساحل خلیج تا ابد فارس؛
هوای بارانی هم مانع از حضور مردم نشد، آنها با وجود تعطیلات چند روزه، باز هم تعهد خود را به جا آورده و برای ورود به پنجمین دهه از پیروزی انقلاب به خیابان‌ها آمدند.
بامداد جنوب: 
با قدرت پنجمین دهه خود را آغاز کردهوای بارانی هم مانع از حضور مردم نشد، آنها با وجود تعطیلات چند روزه، باز هم تعهد خود را به جا آورده و برای ورود به پنجمین دهه از پیروزی انقلاب به خیابان‌ها آمدند. بوشهری‌ها با شرکت پرشور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و بانگ الله اکبر وارد دهه پنجم انقلاب شدند.
مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح دوشنبه هم‌زمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز آغاز شد. مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهر بوشهر از مقابل بسیج مرکزی در خیابان سنگی آغاز و تا مصلای نماز جمعه این شهر ادامه داشت.

به گزارش ایرنا، برای جشن 40 سالگی انقلاب همه آمده بودند تا برگ زرین دیگری از افتخارآفرینی و حراست از نظام که حاصل جانفشانی اقشار مختلف مردم است را به کارنامه سترگ حماسه‌آفرینی خود بیفزایند. بوشهری‌ها نیز همچون دیگر هم‌وطنان خود با حمل پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته‌هایی با مضمون ایستادگی برای تحقق آرمان‌های انقلاب شعارهای، 22بهمن ماه یوم الله یوم الله، در بهار آزادی جای شهدا خالی، نه سازش، نه تسلیم مرگ بر امریکا پیام رهبر ماست، مرگ بر امریکا را فریاد زدند.
ساحل‌نشینان خلیج فارس که تاریخ باشکوه آنها آکنده از ایستادگی، مقاومت و مرزبانی است جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور حماسی و وحدت‌‌بخش در راهپیمایی 22 بهمن برگزار کردند. مردم بوشهر بی‌توجه به مرزبندی‌های سیاسی همبستگی ملی را با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به رخ دشمنان کشیدند.
بوشهری‌ها شکوه وحدت، همبستگی ملی، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در روز 22 بهمن به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

بهمن، ماه خون است، امریکا سرنگون است، این منطق قرآن است، مرگ بر امریکا ، فریاد روح‌الله است، مرگ بر امریکا، بانگ مسلمانان است، مرگ بر امریکا و این سخن خمینی روح خداست، هیچ غلطی نمی‌کند امریکا از دیگر شعارهایی بود که بوشهری ها در راهپیمایی 22 بهمن سردادند.
اجرای گروه سرود دانش‌آموزی، گلباران مسیر راهپیمایی با بالگرد ، انجام حرکات نمایشی رزمی‌کاران از جلوه‌های راهپیمایی بوشهری‌ها بود. حضور گسترده اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران به همراه مسوولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به شکوه مراسم 22 بهمن در بوشهر افزود. راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و 131 روستای استان بوشهر برگزار ‌شد.

قالیباف: باید مشکلات اقتصادی کشور رفع شود
سخنران مراسم 22 بهمن در بوشهر، محمدباقر قالیباف بود. او در سخنان مبسوط خود با بیان این‌که باید بدانیم که مشکلات اقتصادی با تکیه بر مردم، جوانان و همت مردم جامعه حل‌شدنی است، گفت: امروز با همه مشکلات و سختی‌هایی که در عرصه اقتصادی وجود دارد پیمان مردم با انقلاب با حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و بیعیت آنها با انقلاب اسلامی ایران دیده شد. تاریخ 40 ساله انقلاب نشان می‌دهد مردم هیچ‌وقت و هیچ زمانی انقلاب را تنها نگذاشتند و از مسیر خود پشیمان نشدند و در هر لحظه و زمان در صحنه حضور پیدا کردند.
شهردار سابق تهران اظهار کرد: آنها هرگاه نیاز به مجاهدت بود حضور پیدا کردند و این مجاهدت و ایستادگی چه در برابر رژیم بعثی عراق در جریان هشت سال جنگ تحمیلی و چه در برابر تجاوز ناآگاهانه امریکایی‌ها در آب‌های خلیج فارس متوقف نشده است. مشکلات اقتصادی با اتکا به توان داخلی و بدون تکیه به بیگانگان حل‌شدنی است. حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد پای انقلاب، عزت، اقتدار ایران ایستاده‌ایم و به آینده انقلاب و کشور خود امیدواریم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که حضور باشکوه مردم نشان داد مردم در سایه امام و رهبری حاضر به پرداخت هر نوع هزینه هستند و برای سرافزاری ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، یادآور شد که راهپیمایی 22 بهمن نشان داد مردم اصیل، فهیم، زمان شناس، ایثارگر و با مروت و جوانمردی در خط انقلاب ثابت قدم و استوار هستند. چنین مردمی مایه افتخار هستند و ما مسوولان نیز باید به آنها افتخار کنیم و باز کردن گره از کار آنان را افتخاری بزرگ برای خود بدانیم.

به گفته وی، مسوولان باید تا پای جان به مردم خدمت بی منت عرضه کنند، زیرا این خدمت خود یک عبادت است. صاحبان اصلی نظام محرومان، مستضعفان و توده‌های مختلف مردم هستند که تحت هیچ شرایطی نباید آنها را فراموش کنیم. یکی از دلایل مهم و اساسی پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز حضور مردم در صحنه است. 
نامزد سابق انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان این‌که با همین امید و روحیه و تکیه به همین مردم می‌توان دشمن را شکست داد، زیرا این مردم همیشه به آینده امید داشته و در برابر ظلم ایستادگی کردن، گفت: رژیم پهلوی در سایه توجه نکردن به مردم و تکیه به بیگانگان و به‌ویژه امریکا بود که با ذلت کشور را گذاشت و رفت. امروز نیز دشمنان تلاش دارند امید مردم را از بین ببرند و بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد کنند آنها با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و با جوسازی و شایعه‌سازی در کنار مشکلات اقتصادی در صدد بردن جامعه به سمت فروپاشی ذهنی هستند.

قالیباف با تاکید بر این مساله که در برابر فرهنگ و باور مردم ما مسوولان هستیم که باید مقابل حرکت با بصیرت مردم و هزینه‌هایی که آنها برای نظام می‌کنند به آنها توجه و انجام وظیفه کنیم، اظهار کرد: در این راه نباید به‌گونه‌ای رفتار کرد که در فشارهایی که دشمن وارد می‌کند از سر ضعف مدیریت، ناکارآمدی یا بی‌توجهی فشار مضاعف بر مردم وارد شود. در این راه مسوولان وظیفه دارند در ارتباط با مسائل معیشتی و زیرساختی در کشور به‌صورت جد تلاش کنند. باید آثار زیرساخت‌های ارزشمند ایجاد شده در کشور و به‌ویژه در استان بوشهر طی چهل سال گذشته به‌طور محسوسی از سوی مردم لمس شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این مهم که امروز ایران در عرصه علمی، هسته‌ای، صنعتی، دفاعی و خیلی از زمینه‌ها جزء کشورهای پیشتاز دنیاست و این نشان از ظرفیت‌های فراوانی است که در عرصه‌های مختلف نمایان شده است، افزود: ایران امروز در تکنولوژی‌های پیشرفته نیز جزء پنج کشور برتر دنیاست ولی در برخی صنایع کوچک‌تر و پایینی مانند خودرو و پوشک بر مردم فشار می‌آید.

دروغ‌هایی که می‌دهند
وی در ارتباط با شایعه برخی از رسانه‌های پیرامون خود مبنی بر فرار به انگلیس یادآور شد: آنها وقتی در جایی یک رزمنده خدمتگزار به انقلاب را می‌بینند که از شروع انقلاب تاکنون پای کار بوده بیان می‌کنند که وی از بیت‌المال دزدیده و رفته تا از این طریق دل مردم را خالی کنند. آنها از صبح تا شب آمارهای اشتباه علیه نظام می‌دهند در چنین شرایطی باید تلاش کرد برای حل مسائل اقتصادی فارغ از گرایش‌های سیاسی تلاش شود. در این راه همگان باید با وحدت و همدلی دست در دست هم دهیم تا از این گردنه سخت نیز عبور کنیم. بدعهدی‌های امریکا در برجام و اروپا در قالب بیانیه خود پیرامون FATF برای تحقق خواسته‌های امریکا نشان از ضرورت نبود نگاه به توان خارج برای حل مشکلات است.

40 سالگی انقلاب در گناوه
در جشن 40 سالگی انقلاب در شرایطی که دشمنان ایران به سرکردگی استکبارجهانی با انواع دشمنی‌ها، تحریم‌های گسترده و نقص قوانین و تعهدات بین‌المللی درصدد ایجاد موانع در مسیر پیشرفت و توسعه کشور و ناامیدی مردم از انقلاب و کشور برآمدند، مردم شریف و ولایی ایران اسلامی و به تبع آن در شهرستان گناوه با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، پایداری و استواری خود را در حمایت و صیانت از انقلاب و آرمان‌های بزرگ به رخ جهانیان کشیدند.
راهپیمایی چهلمین بهار سالروز پیروزی انقلاب در بندر گناوه از میدان امام (ره) با وجود هوای بارانی آغاز و تا مصلای جمعه همراه با برنامه‌های مختلفی ادامه یافت. امام جمعه گناوه در جمع راهپیمایان در مصلای جمعه این شهر گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه بی‌بدیل و بی‌نظیر بعد از عضر امام معصوم (ع) و آرزوی همه انبیای الهی بوده است. جشن 40 سالگی انقلاب به کوری چشم دشمنان و بدخواهان با عظمت و شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شد.

مردم از نظام حمایت می‌کنند
در همین حال، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نفی تمامی اندیشه‌ها و توطئه‌های امریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها بود. آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن بوشهر با تقدیر از حضور حماسی مردم افزود: این حضور حماسی اوج بصیرت، هوشمندی، استکبار‌ستیزی، روح استقلال طلبی و ولایتمداری است. مردم با حضور حماسی خود در عرصه‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کردند که در برابر دشمنان نظام قامتی استوار دارند.
وی با بیان این‌که ملت قهرمان ایران امروز نیز نشان داد همواره در کنار انقلاب و نظام خود ایستاده و هیچگاه در برابر دشمنان سر تسلیم فرود نمی‌آورد، خاطرنشان کرد: پیام راهپیمایی با شکوه مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در واقع تداوم مسیر حرکت امام راحل و مقام معظم رهبری برای ایستادگی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

برچسب ها: سیاسی ، مردم ، راهپیمایی ، 22بهمن
نام:
ایمیل:
* نظر: