bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
معاون وزیر رفاه اعلام کرد که به یک میلیون نفر از متقاضیان دریافت بسته حمایتی سبد کالا تعلق خواهد گرفت.
احمد میدری در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان بسته حمایتی، گفت: افرادی که کدملی خود را از طریق دو شماره‌ای که قبلا اعلام شده بود پیامک کردند از روز یکشنبه پیامکی به آنها ارسال خواهد شد.
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر کدملی ارسال کرده بودند و تقاضای بسته حمایتی دولت را داشتند که مشخص شد ۹۱۰ هزار نفر آنها یکی از اعضای خانواده‌شان بسته حمایتی دریافت کرده بود که عملا بر اساس قانون به هر خانواده فقط یک بسته تعلق می‌گیرد.

میدری تصریح کرد: به یک میلیون نفر از افرادی که متقاضی بسته حمایتی بوده و کدملی ارسال کرده  بودند با تامین اعتبار، سبد حمایتی به آنها پرداخت خواهد شد.
معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این‌که تاکنون ۱۵ میلیون نفر بسته حمایتی را دریافت کرده‌اند، افزود: پیامک‌هایی که به متقاضیان ارسال می‌شود فقط با شماره‌های ۱۴۲۰ و ۱۴۲ خواهد بود. همچنین ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان دولت نیز واجد شرایط هستند اما سبد حمایتی را دریافت نکرده‌اند که آنها نیز جزء مشمولان هستند.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که مراجعه حضوری به وزارت رفاه یا سازمان هدفمندی یارانه‌ها نداشته باشند، چراکه باعث مختل شدن وزارتخانه می‌شوند.

برچسب ها: سبد حمایتی
نام:
ایمیل:
* نظر: