bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، میزبان همایش مدیران مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بود که این مراسم در بندر کنگان برگزار شد.
بامداد جنوب: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، میزبان همایش مدیران مالی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بود که این مراسم در بندر کنگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این همایش مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر به بیان جایگاه مهم  استان بوشهر از لحاظ خط ساحلی و نقش برجسته آن در درآمدزایی میان استان های ساحلی کشور پرداخت.
سیاوش ارجمندزاده در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل به نقش مهم بخش مالی در برنامه‌ریزی صحیح و دقیق پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و افزود: استان بوشهر با قدمتی چند هزار ساله در حوزه دریا و دریانوردی و دارابودن بیشترین مرز آبی با خلیج فارس از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌طلبد نسبت به پویایی و توسعه بیش از پیش آن اهتمام ویژه انجام شود.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته و طرح‌های در دست اجرا در بندر بوشهر و بنادر تابعه خاطر نشان کرد: بندر بوشهر و بنادر تابعه آن با ایجاد زیر ساخت‌هایی که در ادوار گذشته تا کنون در آن صورت گرفته به نحو شایسته‌ای در حال انجام رسالت‌های سازمانی و خدمت به مشتریان و مخاطبین خود است. این اداره کل در راستای انجام سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی از هیچ کوششی دریغ نکرده و آماده هرگونه همکاری و همراهی با محققان، مخترعان و صاحبان فن در حوزه دریا و دریانوردی می‌باشد.

گفتنی است، این همایش با حضور مدیران کل ادارات حوزه مالی سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین  معاونین و روسای مالی بنادر سراسر کشور به‌مدت ۲ روز  در بندر کنگان برگزار شد.

برچسب ها: دریانوردی
نام:
ایمیل:
* نظر: