bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
دبیر بخش شعر سومین دوسالانه ملی جایزه ادبی بوشهر از انتخاب هیات داوران این بخش خبر داد.
مجید اجرایی با اعلام این خبر که در این دوره همکاری آقایان شاپور جورکش وعنایت سمیعی میسر نشد گفت: آثار ارسال‌شده به بخش شعر سومین دوسالانهٔ ملی جایزهٔ ادیی بوشهر را محمد آزرم، شمس آقاجانی، آتفه چهارمحالیان، خلیل درمنکی و شهریار وقفی‌پور مورد داوری و بررسی قرار می‌دهند.

وی در ادامه با بیان این‌که جایزهٔ ادبی بوشهر یکی از رویدادهای بزرگ ادبی در سطح ملی است، افزود: خوشبختانه این دوره با استقبال خوبی از سوی شاعران و ناشران مطرح روبه‌رو شده است.

دبیر بخش شعر این جایزه با تاکید بر این‌که علاقه‌مندان می‌توانند در بخش شعر این جایزهٔ ملی در دو بخش شعر غیرکلاسیک و بخش ویژه شرکت کنند، تصریح کرد: بخش شعر غیرکلاسیک شامل شعر منتشرنشده و مجموعه شعر منتشرشده با موضوع آزاد می‌شود و بخش ویژه هم اشعاری را در برمی‌گیرد که در فضای بومی بندربوشهر یا با موضوع خلیج فارس سروده شده‌اند.

اجرایی در پایان یادآور شد: متقاضیان برای حضور در این رویداد ادبی می‌توانند تا بیستم اسفندماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانهٔ سومین دوسالانهٔ ملی جایزهٔ ادیی بوشهر به نشانی پستی: بوشهر، خیابان چمران، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر، دبیرخانه سومین دوسالانهٔ جایزه ادبی بوشهر یا به پست الکترونیکی جایزه به نشانی bushehrla1392@gmail.com  ارسال کنند. همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09911719720 تماس برقرار و یا به وب‌سایت farhangi.bushehr.ir مراجعه کنند.

شایان ذکر است، آیین پایانی سومین دوسالانه جایزه ادبی بوشهر هم‌زمان با روز ملی خلیج فارس، دهم اردیبهشت سال ۹۸، با حضور شاعران و نویسندگان مطرح کشوری در بوشهر برگزار می‌شود.
برچسب ها: فرهنگ ، هنر ، شعر
نام:
ایمیل:
* نظر: