bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
برد شیرین شاهین در مقابل خونه‌به‌خونه؛
شاهین بوشهر با هدایت عبدالله ویسی به حساس‌ترین گل هفته دست یافت تا در نهایت در جنگ با مدعیان صعود تنها تیمی باشد که با پیروزی بازی خود را به پایان رسانده است. آیا شاهین موفق خواهد شد از سد مدعیان کورس صعود عبور کند و با عبدالله ویسی طعم لیگ برتر را بچشد؟
بامداد جنوب - علی تنگستانی:
شاهین بوشهر با هدایت عبدالله ویسی به حساس‌ترین گل هفته دست یافت تا در نهایت در جنگ با مدعیان صعود تنها تیمی باشد که با پیروزی بازی خود را به پایان رسانده است. آیا شاهین موفق خواهد شد از سد مدعیان کورس صعود عبور کند و با عبدالله ویسی طعم لیگ برتر را بچشد؟
در مهم‌ترین بازی هفته بیست و یکم لیگ‌‌دسته یک فوتبال، شاهین شهرداری بوشهر موفق شد با یک گل خونه‌به‌خونه بابل را شکست دهد و با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند. نتیجه‌ای که باعث شد اختلاف این تیم بوشهری با صدرنشین لیگ به یک امتیاز برسد تا هفته‌های باقی مانده لیگ دسته یک هم‌چنان با هیجان خاصی دنبال شود.

شرح بازی: همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بازی با حملات بازیکنان شاهین شهرداری آغاز و در حالی که محبی می‌توانست در ثانیه‌های ابتدایی بازی، نتیجه یک بر صفر کند اما شوت او با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه خونه‌به‌خونه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران و کادر فنی شاهین بلند شود. چند دقیقه بعد، شوت ناگهانی بازیکن شاهین با اختلاف ناچیز از بالای دروازه خونه‌به‌خونه به بیرون رفت. در کل می‌توان گفت که در دقایق ابتدایی بازی خونه‌به‌خونه بسیار خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. بوشهری‌ها که دست بردار نبودند، بر حملات خود افزودند که البته با بدشانسی این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. در مقابل، بازیکنان خونه‌به‌خونه در که با هدف دفاع مطلق و استفاده از ضد‌حملات وارد زمین شده بود، در دقیقه 27 روی اشتباه بازیکنان شاهین در جایگری صاحب یک موقعیت ایده‌آل شدند که واکنش خوب دروازه‌بان شاهین مانع گلزنی آنها شد. در ادامه نیمه اول این بازی اتفاق خاصی روی دروازه‌ها هر دو تیم رخ نداد و در نهایت نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد. 

با شروع نیمه دوم، شاهینی‌ها بر حملات خود افزودند و در نهایت توانستند در دقیقه 55 به گل برسد. اشتباه بازیکنان خونه‌به‌خونه در میانه میدان باعث شد توپ به محبی جوان برسد و او هم با استفاده از سرعت خود، خود را به دروازه خونه به خونه رساند و با یک بغل پای زیبا، گل اول بازی را به‌ثمر رساند. این گل باعث شد بازیکنان خونه‌به‌خونه از دفاع مطلق خارج شوند و فشار خود را روی دوازه شاهین افزایش دهند. مهم‌ترین برنامه آنها برای زدن گل به تیم بوشهری، استفاده از ضربات پشت محوطه جریمه بود. تاکتیکی که البته در مقابل شاهین جواب نداد، چراکه دروازه‌بان بوشهری‌ها خود را آماده چنین ضرباتی کرده بود. با بازی رو به جلو تیم خونه‌به‌خونه، شاهینی‌ها دل به ضد حمله بسته بودند و چند موقعیت هم ایجاد کردند. در دقیقه 73 بازی، حسین مالکی روی شش قدم صاحب یک موقعیت گلزنی شد که با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد. پس از دست رفتن این موقعیت، وقت تیم بابلی بود که خودی نشان دهد. آنها رو در ضربه کرنر صاحب موقعیت گل شدند که البته هیچ کدام از آنها راهی به دروازه شاهین پیدا نکرد. 

در دقیقه 80، باز هم روی اشتباه مدافعان خونه‌به‌خونه، محبی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که ضربه او را دروازه‌بان تیم حریف به‌خوبی دفع کرد. چند دقیقه بعد‌ از بازی هم شاهینی‌ها می‌توانستند اختلاف را دو برابر کنند که باز هم این اتفاق رخ نداد. در دقایق پایانی تیم حریف فشار خود را روی دروازه شاهین افزایش داد. در دقیقه 92، ضربه سر بازیکن خونه به خونه با اختلاف کم از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت. یک دقیقه بعد، باز هم بابلی‌ها صاحب یک موقعیت ایده‌آل در محوطه جریمه شاهین شدند که با درخشش دروازه‌بان بوشهری، این توپ به گل تبدیل نشد. این در حالی بود که بابلی‌ها معتقد بودند و این توپ از خط دروازه گذشته است. همین مساله باعث شد در لحظات پایانی شاهد اعتراضات از سوی بازیکنان هر دو تیم باشیم ولی تصمیم داور و کمک داور مسابقه این بود که توپ از خط نگذشته است. در نهایت این بازی جذاب و مهیج با نتیجهیک بر صفر به سود تیم شاهین شهرداری به پایان رسید تا شاگردان ویسی گام بلندی را برای صعود به لیگ برتر بردارند.  

بهترین بازیکن میدان
محمد محبی با عملکرد درخشانی که در این بازی داشت، از دید بامداد جنوب به‌عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در این بازی، تاثیر زیادی در عملکرد شاهین داشت و گل پیروزی این تیم را نیز به‌ثمر رساند. محبی اگر کمی خوش شانس‌تر بود می‌توانست در این دیدار دبل کند. البته دروازه‌بان تیم شاهین، علی نعمتی هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و در چند صحنه به خوبی دروازه شاهین را نجات داد. 

ویسی: این تیم هنوز جای پیشرفت دارد
عبدالله ویسی، سرمربی شاهین شهرداری پس از پایان مسابقه در مورد پیروزی شاهین در این بازی حساس گفت: وقتی در لیگ برتر بودم، جدال میان تیم‌های بالا جدول و پایین جدول همیشه حساس بود ولی دیدار ما با خونه‌به‌خونه، آنقدر حساس بود که تا به امروز چنین چیزی را حس نکرده بود بودم. این بازی هم آنقدر پراسترس و پرفشار دنبال می‌شد که امکان رقم خوردن هر نتیجه‌ای در آن وجود داشت. بچه‌های به‌خصوص در نیمه دوم، عملکرد خوبی داشتند و با تمام توان برای زدن گل به خونه‌به‌خونه تلاش کردند که خدا را شکر به هدف خود نیز رسیدند. در مقابل تلاش آنها، تماشاگران ما هم تا دقایق پایانی یک صدا تیم را تشویق می‌کردند و به بازیکنان روحیه می‌دادند که این جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم نتایج دیگر بازی‌ها هم به‌نفع ما باشد تا در نهایت بتوانیم به خواسته اصلی خود برسیم. هفته آینده یک بازی خارج از خانه داریم و فکر می‌کنم که بازیکنان در آن بازی فشار کمتری را احساس کنند. دوست داریم با تمام وجود در خدمت تماشاگرانمان باشیم ولی من فکر می‌کنم که در بازی‌های خارج خانه استرس بازیکنان ما کمتر است و راحت‌تر می‌توانند برنامه‌های ما را در زمین پیدا کنند. 

وی در ادامه در ادامه گفت‌وگو در مورد میزان پیشرفت تیم،تاکید کرد: از لحاظ تاکتیکی، نسبت به بازی‌های گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و بازیکنان ما با همکاری بیشتری توپ را به محوطه جریمه تیم حریف می‌رساندند. درست که آنها تا حدودی برنامه ما را در زمین پیدا کردند ولی این تیم هنوز کار دارد. در حال حاضر بردن برای ما مهم‌تر از هر چیزی است. درست است که زیبا بازی کردن می‌تواند تماشاگران را خوشحال کند ولی کسب امتیاز در لیگ یک مهم‌تر از هر چیزی است.

برچسب ها: فوتبال ، بوشهر
نام:
ایمیل:
* نظر: