bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
مهاجم تیم فوتبال امید می‌گوید که نگران نبودنش در اردوی استقلال در دوحه نیست.
مهدی قائدی، بازیکن تیم ملی امید ایران درباره شرایط این تیم در حاشیه تمرین به خبرنگاران گفت: بعد از یک تعطیلی  که به درخواست باشگاه‌ها انجام شد، شرایط خوبی داریم. تیم هنوز تکمیل نشده و20  روز تا مسابقات فرصت داریم ولی هنوز کادرفنی نتوانسته کارهایی که می‌خواهند را انجام دهد. شرایط و روحیه بازیکنان به‌ویژه آنها که در لیگ بازی و گلزنی کردند، بسیار خوب است. تیم خیلی خوبی دارم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ایران، یادآور شد: بازی دوستانه انجام دادیم اما خواسته مربی اجرائی نشده است. ما با تیم آسیایی بازی کردیم و هنوز با تیم‌های خوب بازی نکردیم و اگر با این تیم‌ها بازی می‌کردیم، ضعف و قوت ما مشخص می‌شد. حریفان تیم امید در سطح تیم ما نبودند و البته ما در این مسابقات با برد به کار خود پایان دادیم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که چرا شفر به آسانی اجازه داد به تیم امید بیایی و آیا این موضوع تو را نگران نمی‌کند، اضافه کرد: به‌خاطر مصدومیت در تهران ماندم و کار فیزیوتراپی انجام دادم و ایشان به من گفتند به تیم امید بروم و سپس به استقلال اضافه می‌شوم.

برچسب ها: فوتبال
نام:
ایمیل:
* نظر: