bamdad24 | وب سایت بامداد24

کد خبر: ۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
عضو هیات نظارت، به صورت غیرقانونی به‌عنوان گزینه وارد اتاق می‌شود؛
یک هفته پس از پایان پر از سوال انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر، بر آن هستیم تا سکوت را بشکنیم، سکوتی که با شکست آن، می‌شود صدای شکست استخوان خیلی‌ها را شنید.
بامداد جنوب: 
یک هفته پس از پایان پر از سوال انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر، بر آن هستیم تا سکوت را بشکنیم، سکوتی که با شکست آن، می‌شود صدای شکست استخوان خیلی‌ها را شنید. انتخابات عجیب و غریب اتاق بازرگانی بوشهر که البته با تجربه‌ای که از دوره‌های قبل وجود داشت انتظار این نتایج هم می‌رفت. قرار نیست از شگردها و روش‌هایی که در انتخابات اتاق برای رسیدن به این نتایج استفاده شده، سخن بگوئیم چرا که در این مورد آنهایی که در این انتخابات حضور داشته‌اند، خود بهترین گواه می‌باشند. 

چگونه است چهار نفری که در دوره قبل بالای 300 رای آورده‌اند، این دوره اصلا عضور منتخبان نباشند؟ کافی است اندکی تعقل، تفکر و تدبر باشد تا به نتیجه برسید که عوامل دخیل چه بوده‌اند. با این حال، یکی از هنرنمایی‌های صورت گرفته در این انتخابات حضور فردی در گروه «پیروز» است. یک عضو هیات نظارت اتاق چند روز بعد از انجام ثبت نام داوطلبین به یکباره استعفا می‌دهد و خود نیز به‌عنوان کاندیدا خودش را ثبت نام کرده و جزو لیست ۱۵ نفره حاکمیت قبل از صندوق رای بیرون می‌آید.... عجیب‌تر آن است که هیات نظارتی که باید چشم تیزبین اجرای قانون باشد اینگونه چشمان خود را بر قوانین می‌بندد و گاهی چشم‌بندی هم می‌کند و بدون مستندات تمدید کارت انجام می‌دهد! حالا باید قانون اجرا شود، چرا کسی که عضو هیات نظارت بوده و از جیک و پوک افراد ثبت‌نام‌کننده خبر داشته، بر خلاف نص صریح قانون انتخابات اتاق وارد معرکه می‌شود و با رای بالایی!! انتخاب می‌شود؟ آیا نباید همه آرای این فرد در قالب تیم مقابل باطل شود؟ 

برخی می‌گویند که باید قانون را اجرا نکرد، چرا که آبروی استان!! می‌رود، اگر قرار بر حفظ آبروی استان بود، چرا شما بی‌قانونی کردید؟ چگونه است افرادی که هیچ وقت از کارت بازرگانی خود استفاده نکرده‌اند، افرادی که 30 جلسه در نشست‌های اتاق حضور نداشته و باید لغو عضویت می‌شدند... حالا دوباره برای بخش بازرگانی استان باید تصمیم بگیرند. بامداد جنوب در این مورد در آینده بیشتر خواهد نوشت!

نام:
ایمیل:
* نظر: